تاریخ: ۲۳:۵۸ :: ۱۳۹۷/۱۲/۱۷

وقتی تیم نساجی مازندران توانست نائب قهرمان لیگ آسیا را متوقف کند همگان به استعداد این تیم مازندرانی پی بردند .

بهاره نوری :نساجی برای قائم شهری ها کلمه ای بسیار غم انگیز بود یادآور شکوه از رفته کارخانه ای که با تاریخ و اقتصاد این شهر گره خورده بود  اما بعد از تعطیلی این صنعت اشتغالزا رو به فراموشی رفت و اقتصاد پویای قائمشهر رکود و نخوت سختی را گذارند و صنعت این شهر رو به فراموشی رفت.

اما حالا جوانان ورزشکار  این شهر از سرمای یخ زده اقتصادی این شهر سر برآوردند تا با صنعت ورزش به کمک اقتصاد از دست رفته این شهر بیایند.

فوتبال از آن دسته ورزش هایی است که سرمایه گذاری در آن می تواند بسیار پر سود باشد به گونه ای که بسیاری از تیم های مشهور جهان در این زمینه موفقیت های خوبی را تجربه کرده اند .
در آمد های حاصل از سود ورزش فوتبال می تواند نه تنها هزینه های موجود آن را ترمیم کند بلکه با رونق این صنعت به شکوفایی نسلی سالم کمک  خواهد کرد.

بهره بردن از سود فروش بلیط، فروش لباس،جذب سرمایه گذار و دریافت حق پخش تلویزیونی ، مشارکت در بورس و فروش سهام می تواند اقتصاد ورزشی را شکوفا کند.
مسئولان شهرستان قائم شهر می تواند با بهره مندی از استعداد های ورزشی و فرهنگ سازی برای مشارکت سرمایه گذاران خارج نشین این شهر برای سهیم شدن در پیشرفت صنعت ورزش قائم شهر این شهرستان را پایلوتی برای صنعت فوتبال در مازندران بدل سازد.

بی شک با حمایت مسئولان استانی می توان  خستگی و فقر را با فوتبال ازشهر این شهر از  بین برد.

print

پاسخی بگذارید