اختصاصی
تاریخ: ۶:۳۵ :: ۱۴۰۱/۰۱/۱۴
رسانه و توسعه دانش بنیان

رسانه اقتصاد گسترشمال بعد از گذشت ۵سال از آغاز فعالیت سال تازه ای را با شما مخاطبان با طعم تولید دانش بنیان ورق می زند.

بهاره نوری

امروزه در همه جوامع رسانه ها نقش مهمی در انتقال اطلاعات درست به افکار عمومی دارند ؛ به گونه ای که زندگی بدون رسانه ها همچون جهانی پر از تاریکی است که نمی توان در آن سیر کرد.

در شرایط کنونی جامعه وجود رسانه هایی که بتوانند دایره وسیع تری از اطلاعات مورد نیاز افراد را در اختیار آنان قرار دهند امری ضروری است.به طوری که رسانه ها اعم از دیداری،نوشتاری و مکتوب می توانند با متعهد بودن به نقش های اخلاقی و حرفه ای خود بهترین و مطمئن ترین خط مشی های زندگی را برای مخاطبان ترسیم کنند .

در حال حاضر و با توجه به اهمیت اطلاع رسانی درست در بخش اقتصادی که نقش تعیین کننده ای در زندگی روزمره و برنامه ریزی های آینده جامعه  دارد؛ عملکرد رسانه های اقتصادی می تواند در تعاملات اقتصادی و تصمیم گیری های مهم مسئولان و مخاطبان نقش آفرین باشد .بی شک رسانه های اقتصادی می توانند انعکاس دهنده  درست فعالیت های اقتصادی در حوزه عرضه و تقاضا بوده و  بهترین ابزار برای معرفی محصولات تولیدشده باشند و فهم جدیدی را به مخاطبان ارائه دهند .

در این راه رسانه اقتصاد گسترشمال بعد از گذشت ۵سال از آغاز فعالیت سال تازه ای را با شما مخاطبان با طعم تولید دانش بنیان ورق می زند تا همچون گذشته با توجه به پیشرفت های فضای دیجیتال و رسانه  دریچه ای تازه به دنیای مخاطبان خود باز کند تا با شناساندن ظرفیت های مهم اقتصادی منطقه نقش مهمی در توسعه اقتصادی و سیاسی شمال کشور داشته باشد .

به همین خاطر با در نظر گرفتن اهمیت توسعه و تولید دانش بنیان که شعار اصلی سال جدید است تهدیدها ،چالش ها و فرصت های پیش روی این راه را بررسی کرده و سعی می کنیم ؛ سالی که آغاز کرده ایم را به امید همراهی شما سپری می کنیم تا شاهد توسعه در بخش های مختلف باشیم.

print

برچسب ها:

پاسخی بگذارید