گروه: ورزشی
تاریخ: ۱۳:۰۱ :: ۱۳۹۸/۰۴/۲۹

ظاهرا بازی با نام‌ها همچنان در فضای مجازی ادامه دارد. به‌تازگی نام رامین رضاییان مدافع راست سابق پرسپولیس برای بازگشت به این تیم مطرح شده است.

این جریان‌سازی حتی مدیران باشگاه پرسپولیس را هم به تکاپو انداخت. به همین خاطر مهدی نبی، نایب‌رئیس هیات‌مدیره قرمز‌ها در تماسی که با رامین داشت، به او گفت این باشگاه مثل خانه‌اش می‌ماند و اگر دوست داشته باشد می‌تواند برگردد و دوباره پیراهن قرمز را بپوشد. رضائیان، اما به نبی گفت قراردادش را تمدید کرده است و در فصل جدید دوباره برای باشگاه الشحانیه در قطر توپ خواهد زد.

بعد از این حر‌ف‌های رامین ماجرا تمام شد. همین هفته قبل بود که رضائیان در گفتگو با روزنامه جام‌جم هم اعلام کرد با الشحانیه قرارداد بسته است. او در آن مصاحبه تاکید کرد: «پرسپولیس را واقعا مثل خانه خودم می‌دانم و خیلی زود دوباره به این تیم بازخواهم گشت.»

با وجود این‌که رامین رسما اعلام کرد نمی‌تواند برای پرسپولیس بازی کند، در روز‌های اخیر و با جدایی شایان مصلح از جمع قرمز‌ها دوباره در فضای مجازی شایعه بازگشت رامین مطرح شده است. گویا کسانی که این خبر را منتشر کرده‌اند حتی مصاحبه رامین رضائیان را هم نخوانده‌اند. این بازیکن در گفتگو با چند رسانه اعلام کرد با الشحانیه قرارداد دارد. در روز‌های اخیر، اما شایعه‌ای به راه افتاده مبنی بر این‌که او در اردوی ترکیه با مسؤولان الشحانیه صحبت کرده تا رضایتنامه‌اش را صادر کنند. این خبر را، اما نباید جدی گرفت؛ چون رامین قطعا در قطر باقی خواهد ماند.

منبع:روزنامه جام جم

print

پاسخی بگذارید