جمشیدی مدیر گمرک امیر آباد
تاریخ: ۴:۲۷ :: ۱۳۹۶/۰۸/۳۰

مدیر اداره گمرک بندر امیرآباد از افزایش ۷۳درصدی درآمد های وصولی گمرک امیرآباد خبر داد.

امیر جمشیدی در گفتگو بااقتصاد شمال به بیان درآمد های  وصولی گمرک امیر آباد  پرداخت و  گفت: درآمد وصولی گمرک  در ۷ ماهه اول سالجاری  به ۶۵۲ میلیارد ریال رسید ، که این میزان درمقایسه با درآمد ۳۷۷ میلیارد ریالی در مدت مشابه سال قبل ۷۳ درصد افزایش داشته است.

جمشیدی افزود:گمرک بندر امیر آباد رتبه سوم را در حوزه وزنی و رتبه دوازدهم را از لحاظ ارزشی در بین کمرگات کشور کسب کرد  ودر هفت ماهه نخست سالجاری یک میلیون و ۱۸۳ هزار تن انواع کالا به ارزش ۳۵۲ میلیون و ۴۵۵ هزار دلار از طریق این گمرک وارد کشور شد.

مدیر گمرک بندر امیرآباد یادآور شد :  این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر وزنی ۶۷ درصد و از لحاظ ارزش ۵۹ درصد افزایش داشت.

وی به میزان صادرات این بندر در هفت ماهه نخست سالجاری اشاره کردو  بیان داشت : صادرات کالا از گمرک امیر آباد ۲۶۶ هزارو ۶۵ تن به ارزش ۱۳ میلیون و ۳۰۰ هزار دلار بوده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته  از نظر وزن ۴۱ درصد و از نظر ارزش ۵۲ درصد کاهش داشته  است.

جمشیدی در خصوص   ترانزیت خارجی این بندر  نیز گفت: در ۷ ماهه سال جاری ۶۱ هزار و ۳۵۳ تن کالا به ارزش ۳۳ میلیون و ۶۱۴ هزار دلار از طریق گمرک امیر آباد ترانزیت شد .

وی تاکید کرد  : ۵۱ هزارو ۹۳۲ تن کالا به ارزش ۱۰ میلیون و ۳۷۶ هزار دلار ترانزیت داخلی انجام شده است.

مدیر اداره گمرک بندر امیرآباد با بیان اینکه عملیات سوآپ نفتی ازمرداد ماه سالجاری  از سر گرفته شد، خاطرنشان کرد:  در طول  مدت ۳ ماهه به میزان ۲۹۳ هزارو ۷۳۲ تن کالا به ارزش ۱۱۷ میلیون و ۷۰۹ هزار دلار انجام شده است.

print

پاسخی بگذارید