گروه: آرشیو
تاریخ: ۱۹:۴۵ :: ۱۳۹۶/۰۹/۱۴

مجله تایم روز چهارشنبه قرار است لیست چهره های تاثیرگذار در سال ۲۰۱۷ را منتشر کند.

به نقل از سی ان ان مانی، در میان فینالیست ها، رهبران بدنام جهان و زنان تاثیرگذار در فرهنگ دونالد ترامپ نیز حضور دارد.

ترامپ که مرد سال ۲۰۱۶ برگزیده شده بود، بعد از اولین سال پر سر و صدایش در دفتر، دوباره نامزد شد. دو هفته گذشته او ادعا کرد که پیشنهاد افتخار چهره سال را رد کرده است اما تایم این خبر را تکذیب کرد.

این مجله کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی را یکی از به عنوان یکی از چهره های سال نامزد کرد. این در حالی است که ترامپ این فرد را « مرد موشکی کوچک» نامید. این رهبر کره شمالی آزمایشات موشکی بالستیک را نظارت کرده که باعث ترس از یک حمله هسته ای در کشورها شده است.

همچنین در لیست مجله تایم، رابرت مولر، مشاور ویژه ای که احتمال پیوستن کمپانی ترامپ به روسیه را بررسی می کند، حضور دارد. تحقیقات او منجر به اتهام چهار نفر در ارتباط با این کمپین شده است، از جمله مایکل فلین، مشاور سابق ترامپ.

از طرف دیگر این مجله به شاهزاده محمد بن سلمان، پادشاه عربستان سعودی، اشاره کرده که “اسلام نسبتا معتدل” را وعده داده و اقدامات تکان دهنده ضد فساد در مورد مقامات و شاهزادگان عربستان سعودی را انجام داده است.

رئیس جمهور چینی، جیانگ جینپینگ، یکی از قدرتمندترین رهبران جهان نیز نامزد این لیست است، همانطور که جف بزوس مدیر اجرایی آمازون که در سال جاری به ثروتمندترین مرد جهان تبدیل شده نیز در این لیست حضور خواهد داشت.

print

پاسخی بگذارید