با تایید هیات مدیره سازمان بورس
تاریخ: ۱۴:۴۴ :: ۱۳۹۷/۰۷/۰۸

هیات مدیره سازمان بورس در مصوبه ای، علی صحرائی را به عنوان مدیرعامل و سکاندار جدید بورس تهران معرفی کرد.

هیات مدیره بورس اوراق بهادار تهران در جلسه ۲۵ شهریور ماه ۹۷، علی صحرائی را به عنوان مدیرعامل بورس تهران انتخاب کرد. بر اساس این گزارش، علی صحرائی مدرک کارشناسی حسابداری از دانشگاه صنعت نفت و کارشناسی ارشد را از دانشگاه علامه طباطبایی و مدرک دکترای حرفه ای عالی مدیریت کسب و کار با گرایش حسابداری (DBA) را اخذ کرده است.

شایان ذکر است در کارنامه کاری علی صحرائی دو دهه حضور پیوسته در بازار سرمایه ثبت شده است. وی مرداد ۷۷ در سازمان کارگزاران بورس در سمت کارشناسی مدیریت بررسی سهام و طرح ها و اردیبهشت ۸۱ در سمت کارشناس مسئول بازرسی و بازار قرار گرفت و پس از آن در مرداد ۸۳ در سمت کارشناس مسئول عملیات و نظارت بر بازار حضور یافت.

گفتنی است، علی صحرائی پس از تصویب قانون جدید بازار اوراق بهادار و شکل گیری ساختار جدید بازار سرمایه، در اسفند ۸۵ با سمت مدیر بازار به فعالیت خود در بورس تهران ادامه داد و سپس از آذر۹۰ تاکنون معاونت بازار را برعهده داشته و از خرداد ۹۵ به عضویت هیات مدیره فرابورس در آمده است. لازم به ذکر است، علی صحرائی در تدوین و پیش نویس مقررات و دستورالعمل های متنوع بازارسرمایه ارتباط مستقیم داشته و نقش به سزایی را ایفاء کرده است.

print

پاسخی بگذارید