تاریخ: ۳:۱۳ :: ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
انجام ۱۵ درصد از ماموریت‌های امدادی کشور در مازندران

معاون امداد و نجات هلال احمر مازندران از انجام ۱۵ درصد از ماموریت‌های امدادی کشور در استان خبر داد.

به گزارش اقتصاد گستر شمال ،هاتف باقرسلیمی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر مازندران گفت: ۵ هزار و ۸۵۹ حادثه پارسال توسط نجاتگران و امدادگران جمعیت هلال احمر استان امدادرسانی شد که ۱۵ درصد از مجموع عملیات امدادی در کشور را شامل می‌شود.

او افزود: ارائه خدمات امدادی به ۱۵۸۶ حادثه جاده‌ای و ۴۲۷۳ حادثه غیرجاده‌ای، ارائه خدمات درمان سرپایی به ۱۰۰۱۸ نفر، انتقال ۲۱۱۲ مصدوم به مراکز درمانی و همچمنین ارائه خدمات اسکان اضطراری به ۳۲۹ نفر از جمله خدمات امدادی نجاتگران هلال احمراستان در سال گذشته بوده است.

باقرسلیمی با بیان اینکه در ۱۵ حادثه نیزاز ظرفیت بالگرد امدادی استفاده شد، گفت: پایگاه امدادی ندا در شهرستان چالوس با انجام ۴۴۳ عملیات امدادی، پایگاه شهیدان لطیفی نکا با ۱۳۷ عملیات امداد جاده ای، پایگاه رینه شهرستان آمل با ۲۷ عملیات امداد کوهستان، پایگاه لیماکده شهرستان رامسر با ۷۴ عملیات امداد شهری، پایگاه دوهزار تنکابن با انتقال ۱۷۷ مصدوم به مراکز درمانی، پایگاه خشکه داران تنکابن با ۱۲ عملیات امدادی صنعتی و کارگاهی و همچنین پست موقت پارکینگ شماره ۳ بابلسر با انجام ۶۷ عملیات دریایی و ساحلی بیشتر میزان خدمت رسانی به مصدومان و متاثرین از حوادث و سوانح مختلف را به ثبت رساندند.

او افزود: جمعیت هلال احمر شهرستان آمل با امدادرسانی به ۹۶۴ نفر در برف و کولاک و هلال احمر چالوس با امدادرسانی به ۲۹۵۳ نفر از متاثرین سیلاب رتبه‌های نخست را به خود اختصاص دادند.

باقرسلیمی افزود:جمعیت هلال احمر مازندران از نظر تعدد انجام عملیات‌های امدادونجات و سرعت پاسخگویی در شمار استان‌های نخست کشور قراردارد.

print

پاسخی بگذارید