تاریخ: ۱:۵۷ :: ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
مجمع فدراسیون فوتبال کی برگزار می‌شود؟

مجمع سالیانه فدراسیون فوتبال بر اساس اعلام قبلی این فدراسیون باید تا پایان سال ۹۷ برگزار شود اما بعد از لغو مجمع سالیانه در دی ماه هنوز تاریخ جدیدی برای این رویداد اعلام رسمی نشده است.

به گزارش اقتصاد شمال ،مجمع سالیانه و عمومی فدراسیون فوتبال چندی پیش به خاطر حضور تیم ملی فوتبال در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در امارات لغو شد و مسئولان فدراسیون از برگزاری این مجمع در آینده‌ای نزدیک خبر دادند اما با وجود حذف تیم ملی در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا و حضور زودهنگام تیم ملی در تهران، هنوز خبری درباره اعلام تاریخ جدید برگزاری این مجمع نیست.

محمدرضا غفاری، عضو مجمع فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با ایسنا، پیرامون برگزاری مجمع عمومی این فدراسیون، گفت: تاکنون هیچ دعوتنامه یا دستورالعملی درباره برگزاری مجمع جدید به اعضا ابلاغ نشده است.

او با بیان اینکه طبق روال موجود، فدراسیون باید ۱۵ روز زودتر برگزاری مجمع را اطلاع‌رسانی کند، افزود: با توجه به اینکه تاکنون اطلاع‌رسانی صورت نگرفته، احتمالاً مجمع در بهمن‌ماه برگزار نشود. البته مجموع کنونی دستورالعمل خاصی ندارد و فدراسیون شاید در فاصله یک هفته تا برگزاری مجمع هم اطلاع رسانی را انجام دهد.

رئیس هیأت فوتبال استان مرکزی درباره دستورالعمل این مجمع نیز، خاطرنشان کرد: مطابق دستورالعمل سابق فدراسیون، اعضای درباره گزارش کار و گردش مالی فدراسیون تصمیم‌گیری خواهند کرد.

طرح موضوع درباره بازنشستگان فدراسیون فوتبال و خروج آنها از چرخه مدیریتی این فدراسیون از موضوعات مهم نشست آتی مجمع فوتبال است.

ایسنا

print

پاسخی بگذارید