تاریخ: ۲۳:۳۹ :: ۱۳۹۷/۱۲/۱۵

۵۰ ابهام حقوقی برای توسعه زیرساختی ، صنعتی ، تولیدی و معدنی استان وجود دارد.

به گزراش اقتصادشمال احمد حسین زادگان در جلسه شورای اداری استان مازندران  که با حضور لعیا جنیدی معاون حقوقی رئیس جمهوری برگزار شد ، اظهار داشت: در استان مازندران مردم برای رسیدن به امکانات رفاهی در بخش های آب ، برق،گاز و راه با مشکلات حقوقی مواجه هستند که باید چاره اندیشی شود.

وی اظهار داشت: با توجه به شرایط خاصی که در استان مازندران در بخش محیط زیست وجود دارد نمی توان مقررات ملی در این بخش را در این استان اجرایی کرد و امروز پسماند مشکل اساسی استان مازندران در حوزه محیط زیست بشمار می رود.

استاندار مازندران بیان داشت: در ایام تعطیلات و تابستان مسافران زیادی وارد مازندران می شوند و هرچند گردشگری یک فرصت است اما به دلیل اینکه در حوزه زیرساختی مشکلات زیادی در مازندران وجود دارد هزینه زیادی برای استان به همراه دارد.

حسین زادگان تاکید کرد:  شهروندان مازندرانی به دلیل حضور میلیونی مسافران و گردشگران با مشکلات جدی مواجه هستند که موجب نارضایتی آنها گردیده است.

وی در مورد منطقه آزاد در مازندران نیز گفت:  با هماهنگی نمایندگان مجلس سه منطقه در نوشهر،فریدونکنار و امیرآباد بعنوان یک منطقه آزاد به معاون اول رئیس جمهور پیشنهاد شده است.

ایرنا

print

پاسخی بگذارید