تاریخ: ۱۳:۲۳ :: ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
اجرای بزرگترین طرح آبرسانی در قائمشهر

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران از اجرای بزرگترین طرح آبرسانی در شهر قائمشهر خبر داد.

به گزارش اقتصاد گستر شمال ،بهزاد برارزاده مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران با اشاره به آغاز عملیات اجرایی بزرگترین طرح آبرسانی در شهر قائمشهر طی اردیبهشت ماه امسال، گفت: ۳۳۰۰ متر خط انتقال اصلی در ۳ ماه احیر در این شهر ایجاد شد.

او افزود: برای اجرای این طرح در فاز اول حجم مخزن ذخیره آب شرب شهر قائمشهر از طریق برداشت از کف به دوبرابر افزایش یافت.

برارزاده، اجرای خط انتقال به طول ۲۷۰۰ متر از تاسیسات ایستگاه پمپاژ تا هسته مرکزی شهر به قطر ۸۰۰ میلی متر و نیز اجرای خط انتقال به طول ۲۲۵۰ متر به قطر ۲۰۰ میلی متر را از مشخصات این طرح عنوان و تصریح کرد: ۱۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این طرح پیش بینی شد.

مدیرعامل آبفا مازندران با بیان اینکه این طرح از خیابان تهران آغاز می‌شود و در مسیر‌های خیابان رازی تا چهار راه فرهنگ در خیابان ساری ادامه می‌یابد، گفت: تاکنون ۳۳۰۰ متر خط توزیع اصلی در اقطار ۸۰۰ و ۲۰۰ میلی متری در مناطق خیابان تهران حد فاصل آب منطقه‌ای تا بعد از سه راه دخانیات و بخشی از حریم راه آهن در خیابان ساری اجرا شد.

برازاده به پیشرفت ۴۰ درصدی اجرای این طرح از زمان آغاز تا کنون اشاره و افزود: بر اساس پیش بینی‌های اولیه این طرح در مدت ۱۴ ماه به اتمام می‌رسد و با تکمیل و بهره برداری از آن، افت فشار و کمبود آب ۲۰۰۰۰ مشترک برطرف می‌شود.

۷۴۵۰۰ مشترک تحت پوشش امور آب و فاضلاب قائمشهر قرار دارد.

print

پاسخی بگذارید