در حرم رضوی
گروه: مذهبی
تاریخ: ۲۲:۲۵ :: ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
اختتامیه پانزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت کارکنان صدا و سیما برگزار شد

اختتامیه پانزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت کارکنان سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در مشهدالرضا برگزار شد. در این دوره که اول و دوم اسفندماه در حرم مطهر رضوی برگزار شد، برترین‌های دوره معرفی و جوایز آن‌ها اهدا گردید.

به گزارش اقتصاد شمال  ،به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای خراسان رضوی، در این مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید رمضان موسوی مقدم، قائم مقام سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: یکی از سرمایه‌های بسیار بزرگی که در وجود ما توسط حضرت باری‌تعالی به ودیعه گذاشته شده «انگیزه و اراده» است. این ظرفیت و سرمایه موتور پیشران وجود انسان‌هاست.

در این آئین، پیام دکتر عبدالعلی علی عسکری، رئیس سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران قرائت شد.

در بخشی از این پیام آمده است: «قرآن کریم نوری پایدار است که انسان را به افق سعادت و رستگاری رهنمون می‌سازد و بصیرت و آگاهی او را فزونی می‌بخشد و خوشا به حال آنانی که در لحظه لحظه زندگی از ترنم و نفحهحیات‌بخش کلام خدا بهره‌مندند و به ریسمان محکم قرآن و عترت چنگ زده‌اند تا در پناه این حریم امن از امواج گمراهی و انحراف رهایی یابند.»

مهدی یوسف مدیر امور فرهنگی روابط عمومی سازمان و دبیر اجرایی این مسابقات نیز گفت: بیش از ۳۶۰۰ نفر در ۴۵۵۰ رشته در ۳۲ مرکز در ۹ رشته اصلی و ۵ رشته جنبی به رقابت پرداختند که این، افزایش ۶۶ درصدی همکاران را نسبت به سال قبل نشان می‌دهد.

print

پاسخی بگذارید