تاریخ: ۲۲:۳۲ :: ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات در شهر‌های ساحلی

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات در تمامی شهر‌های ساحلی استان خبر داد.

مهدی ایزدی گفت: بر اساس مصوبه شورای برنامه ریزی همزمان با عید غدیر، در تمامی شهر‌های ساحلی مازندران نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات برگزار می‌شود.

او می‌گوید: به مناسبت دهه غدیر و این عید بزرگ از فردا در ۵ شهر بابلسر، فریدونکنار، نور، نوشهر و چالوس نمایشگاه صنایع‌دستی برگزار و تا پایان تابستان نیز دایر است.

به گفته ایزدی در این بازارچه‌های موقت هنرمندان شاخص و بومی استان حضور فعال دارند و این نمایشگاه‌ها در راستای حمایت از بخش بازرگانی محصولات صنایع دستی بومی و توسعه فرهنگ اصیل مازنی برنامه ریزی شده است.

او از برپایی یک نمایشگاه صنایع‌دستی در باغ جهانی عباس‌آباد بهشهر خبر داد و گفت: این نمایشگاه با ۱۸ غرفه و محصولات صنایع‌دستی گلیم، جاجیم، صنایع چوبی، حصیر و سوغات شروع به کار کرده و از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۳تا پایان تابستان میزبان علاقمندان است.

به گفته ایزدی نمایشگاه صنایع دستی و سوغات مازندران در تابستان امسال به یک جاذبه تبدیل شده و در واقع بخشی از فرهنگ و هنر بومی استان و کشور را برای بازدیدکنندگان روایت می‌کند.

print

پاسخی بگذارید