تاریخ: ۶:۲۴ :: ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
لزوم تبدیل تهدید به فرصت در حوزه گردشگری مازندران

نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری مهم‌ترین مسئله در حوزه گردشگری را تبدیل تهدید به فرصت عنوان کرد.

به گزارش اقتصاد گستر شمال حجت الاسلام سید صادق پیشنمازی نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری مهم‌ترین مسئله در حوزه گردشگری را تبدیل تهدید به فرصت عنوان کرد و گفت: در تبدیل تهدید به فرصت باید فضای ایران هراسی را از بین برد و تکریم به گردشگران را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

او افزود: با توجه به پتانسیل‌های میراثی، طبیعی، صنایع‌دستی و گردشگری، مازندران با استفاده از این ظرفیت‌ها می‌تواند شغل، درآمد و نشاط برای استان ایجاد کرد.

حجت الاسلام پیشنمازی گفت: در راستای توسعه گردشگری و جذب گردشگران به کشور و استان می‌توان برنامه‌ریزی‌های مناسب و مطلوب صورت داد.

او با اشاره به اینکه مشکل بی‌حجابی یک گره است، افزود: باید با مدیریت الگو و تبلیغات صحیح مشکل بی‌حجابی را در ایران اسلامی به فرصت تبدیل کنیم.

حجت الاسلام پیشنمازی گفت: با فرصت ایجاد اشتغال در حوزه گردشگری می‌توان سالم‌ترین درآمد و بهترین اشتغال را ایجاد کرد.

نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری ضمن تقدیر از برگزاری همایش بین‌المللی گردشگری به میزبانی مازندران در بابلسر، افزود: با ایجاد فرصت‌ها و حضور در همایش‌های ملی و بین‌المللی می‌توان بازخورد خوبی برای معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های میراثی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران برای جذب گردشگران خارجی و داخلی و توسعه گردشگری این استان گام‌های موثری برداشت.

print

پاسخی بگذارید