تاریخ: ۱۷:۵۴ :: ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
استاندار مازندران بر تحول‌گرایی مدیران در دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد

استاندار مازندران گفت: تحول گرایی از ویژگی های ممتاز مدیران است و مدیران ارشد استان با بهره مندی از فناوری های نوین قدرت تحول را در مجموعه خود افزایش دهند.

به گزارش اقتصاد گستر شمال،به نقل از خبرنگار ایرنا، سید محمود حسینی پور روز دوشنبه در جمع کارکنان استانداری مازندران افزود: در دنیای امروز استفاده از نوآوری جدید و به کارگیری نرم افزار مدیریت بسیار مورد تاکید قرار دارد.

وی اظهار داشت: دیگر زمان مدیریت سنتی سپری شد و مسیر تکاملی مدیریتی با فناوری های نوین یک امر اجتناب ناپذیر است.

حسینی پور با بیان این مطلب که همه ما باید تلاش کنیم تا وزن مدیریتی استان را ارتقا دهیم، خاطرنشان کرد: همه مدیران ارشد باید با تحول نگری سهم خود را در افزایش وزن مدیریتی استان اعمال کنند.

استاندار مازندران ادامه داد: به کارگیری نیروهای کیفی یکی از ویژگی هام مهم یک مدیر موفق و کار آمد است که این سیاست باید در مازندران اعمال شود.

نماینده عالی دولت در مازندران با بیان این جمله که سرعت تحولات در جهان با شتاب در حال گذر است، ادامه داد: به خاطر اینکه از مسیر پیشرفت و توسعه عقب نمانیم باید با بهره مندی از نیروهای کیفی خدمت رسان مردم باشیم.

 

وی افزود: مدیران ارشد استان به طور حتمی روزانه یک وقتی را برای مطالعه مدیریتی و مقاله های که در این خصوص ارائه شد مد نظر داشته باشند.

حسینی پور با بیان این نکته که تحت هیچ شرایطی مدیران ارشد نباید بدون مطالعه و آگاهی در جمع کارکنان خود صحبت کنند، افزود: شیوه مدیریتی هر سال باید بروزرسانی شود و این امر با مطالعه محقق خواهد شد.

این مقام مسوول تصریح کرد: توجه به نیروی انسانی بسیار حائز اهمیت است که مدیران ارشد استان باید در مجموعه خود این مهم را مد نظر داشته باشند.

print

پاسخی بگذارید