تاریخ: ۱۶:۲۶ :: ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
اعضای هیات اجرایی انتخابات در محمودآباد معرفی شدند

اعضای هیات اجرایی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در شهرستان محمودآباد امروز شنبه انتخاب و معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری محمودآباد، در جلسه روز شنبه انتخاب هیات اجرایی انتخابات ۱۴۰۰ در شهرستان محمودآباد که با حضور فرماندار و ۳۰ نفر از معتمدین شهرهای محمودآباد و سرخرود برگزار شد، “سید جلیل حسینی ، ملیحه مهدوی، فرحناز نجف‌پور، علی اصغر فتاحی، خدیجه محمدزاده، ناصر عسگری، مسعود فلاح، عبدالرضا خسروی و علی انصاری‌فر” با کسب بیشترین میزان آرا به عنوان عضو اصلی هیات اجرایی انتخاب شدند.

همچنین در این جلسه “حسین قلی توان و معصومه رضوی جلالی” به عنوان اعضای علل البدل انتخاب شدند.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری  روز جمعه ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ برگزار می شود.

استان مازندران طبق نتایج سرشماری سال ۹۵ حدود سه میلیون و ۳۰۰ هزار نفر جمعیت دارد. این استان با ۲۲ شهرستان ، ۶۱ نقطه شهری و سه هزار و ۶۲۲ نقطه روستایی دارد که از این تعداد ۲ هزار و ۹۳۳ روستا دارای سکنه هستند.

در حال حاضر از مجموع ۶۱  شهر مازندران ، اعضای اصلی شورای چهار شهر ۹ نفره ، پنج شهر هفت نفره و بقیه شهرها نیز پنج نفره است.

ثبت نام ۱۶ نفر برای شورای شهر محمودآباد و سرخرود

معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان محمودآباد همچنین به ثبت نام داولبان شوراها اشاره کرد و گفت: پس از گذشت سه روز از زمان نام نویسی نامزدهای ششمین دوره انتخابات شورای شهر اسلامی ، ۱۶ نفر برای رقابت در انتخابات شورای شهر سرخرود و محمودآباد ثبت نام کردند.

قنبرعلی داداش پور اعلام کرد که از این تعداد ۱۰ نفر برای تصاحب کرسی شورای اسلامی شهر محمودآباد و ۶ نفر در شهر سرخرود کاندیدا شدند.

شهرستان ۱۰۰ هزار نفری محمودآباد دارای دو بخش محمودآباد و سرخرود می باشد که اعضای اصلی شورای شهر هر یک از این دو شهر ، پنج نفر است.

print

پاسخی بگذارید