تاریخ: ۲۰:۲۶ :: ۱۳۹۷/۱۲/۱۱

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در نامه‌‌ای به رئیس مجلس اعلام کرد که افزایش ۴۰۰ هزار تومانی تمامی حقوق‌ها، اعم از کارکنان شاغل و بازنشسته قابلیت اجرا ندارد.

به گزارش اقتصاد شمال ، احمد امیرآبادی‌فراهانی عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی نوبت عصر امروز(شنبه، ۱۱ اسفند) پارلمان در جمع خبرنگاران با اشاره به مصوبه مجلس درباره افزایش ۴۰۰ هزار تومانی حقوق کارکنان شاغل و بازنشستگان در سال ۹۸، گفت: براساس مصوبه مجلس، دولت باید ۴۰۰ هزار تومان به تمامی حقوق‌ها اضافه کند و پس از آن می‌تواند یک تا ۱۰ درصد حقوق کارکنان دولت را افزایش دهد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه افزایش درصد دوم، یعنی از یک تا ۱۰ درصد، به عهده دولت است، اظهار داشت: مجلس با این مصوبه، تأکید کرد که دولت باید ۴۰۰ هزار تومان به تمامی حقوق‌ها اضافه کند و افزایش یک تا ۱۰ درصدی نیز توسط دولت تعیین می‌شود تا به حقوق هر شخصی چه میزان، به علاوه ۴۰۰ هزار تومان افزوده شود.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس در پایان خاطرنشان کرد: آقای نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه در نامه‌ای به رئیس مجلس عنوان کرده که مصوبه افزایش ۴۰۰ هزار تومانی تمامی حقوق‌ها، اعم از کارکنان شاغل و بازنشسته قابلیت اجرا ندارد.

تسنیم

print

پاسخی بگذارید