تاریخ: ۲۲:۰۳ :: ۱۳۹۷/۱۲/۲۴

بازیکنان فعل خواستن را صرف کردند و جان کندند.

سرویس ورزشی اقتصادشمال،رضا مهاجری، سرمربی ماشین سازی بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل پارس جنوبی در نشست خبری گفت: ابتدا به بازیکنان و کادرفنی تیم خسته نباشید می‌گویم بازی سخت و سنگینی بود. در نیمه اول حریف موقعیت گلزنی داشت.در نیمه دوم شرایط ما به دلیل وضعیت جوی بهتر شد. یک گل هم زدیم.

وی ادامه داد: بازیکنان فعل خواستن را صرف کردند و جان کندند و امیدوارم در ادامه راه موفق باشیم. آنچه من را ناراحت کرده میزبانی شهر جم است یک سال پیش به این ورزشگاه آمدم که گفتم بهترین چمن را دارد اما اکنون این چمن تبدیل به خرابه شده است! این شهر جم است که از این وضعیت متضرر می شود زیرا ما یک بازی می‌کنیم با توجه به علاقمندی شهر جم به فوتبال بهتر است به وضعیت چمن رسیدگی شود.

مهاجری در مورد اینکه جو ورزشگاه چطور بود گفت: پارسال هم گفتم که شهر جم مردم خونگرمی دارد و اگر شرایط بهتر شود این تماشاگر می‌تواند بهتر و بیشتر شود و فرهنگ خوبی دارد و همانطور که این فرهنگ تاکنون تحت تاثیر قرار نگرفته بازهم ادامه داشته باشد و مردم شهر جم بتوانند به عنوان الگو در فوتبال باقی بمانند.

سرمربی ماشین سازی در مورد وقت کشی بازیکنان تیمش گفت: دو بازیکن ما به زمین افتادند که تعویض شدند. داور در صحنه‌ای که فرناندو افتاد مرتکب اشتباه شد و گرنه یک صحنه دیگر بیاورید که بازیکنان ما خودشان را به زمین انداخته باشند. یک صحنه هم ما توپ را به بیرون زدیم اما بازیکنان پارس جم بازی جوانمردانه را رعایت نکردند و این گلایه من است.

وی در مورد داوری مسابقه گفت: مصاحبه‌های من هست هر وقت داوری اشتباه فاحشی هم داشت به داوران خسته نباشید گفتم. ماچند بازی از داوری لطمه خوردیم و بهتر از این داوران داریم؟! وقتی داوران را تحت فشار بگذاریم همه ضرر می‌کنیم. در ۴ بازی اول ما یک داور دو بازی را برای ما قضاوت کرده‌اند و اشکال دارد ما هم گلایه داریم. یک خطای خطرناک هم امروز برای ما نگرفت به هر حال داور نسبت به شهر جم مهربان تر بود تا با ما با این حال اجازه بدهید داوران کار خودشان را بکنند.

مهاجری در مورد درگیری لفظی که با نیمکت خودش در اواخر مسابقه داشت، اظهار داشت: شرایط تغویض ما به دلیل مصدومیت سعید مهری تغییر کرد. در زمانی که پارس جنوبی فشار می آورد ما ۱۰ نفره بودیم. اگر در آن زمان که یک نفر کم داشتیم گل می‌خوردیم ما را اذیت می‌کرد و به همین دلیل از پزشک گلایه کردم. زیرا با چه سختی بازی کردیم و گل زدیم و روی اشتباه وسهل انگاری خودمان گل بخوریم من را اذیت می‌کرد.

print

پاسخی بگذارید