تاریخ: ۱۶:۵۸ :: ۱۳۹۶/۰۹/۰۶

عضو هیات‌ مدیره بانک‌ مسکن گفت: بانک مسکن ۱۰ میلیون تومان تسهیلات بدون سپرده به متقاضیانی که نوبت دریافت تسهیلات آنها فرارسیده تا پایان امسال پرداخت می کند.

از روابط عمومی بانک مسکن، ابوالقاسم رحیمی انارکی: افزود: تسهیلات جدید (به غیر از تسهیلات جعاله) با نرخ سود ۱۸ درصد و بازپرداخت ۵ ساله، ‌پرداخت می شود.
به گفته وی، دارندگان حساب‌های پس‌انداز مسکن و پس انداز مسکن جوانان (حساب ‌های تعهدی) که نوبت دریافت تسهیلات آنها فرا رسیده می توانند ما به التفاوت این تسهیلات تا سقف ۶۰ میلیون، ۵۰ میلیون و ۴۰ میلیون تومان به ترتیب در تهران، شهرهای بزرگ و مراکز استان ها و سایر شهرها را دریافت کنند.
رحیمی انارکی افزود: افرادی که موعد دریافت تسهیلات از حساب پس انداز مسکن جوانان نیز برای آنها فرا رسیده می توانند از این تسهیلات بدون استفاده از اوراق استفاده کنند.
به گزارش ایرنا، پیش از این محمد هاشم بت شکن مدیرعامل بانک مسکن اعلام کرده بود که برای تقویت قدرت خرید مردم برای خرید مسکن از طریق اوراق حق تقدم این بانک پرداخت ۱۰ میلیون تومان تسهیلات به متقاضیان را در نظر گرفته است.
بت شکن افزود: بر این اساس در تهران هرکسی متقاضی دریافت تسهیلات از محل اوراق باشد علاوه بر ۶۰ میلیون تومان ۱۰ میلیون تومان دیگر می تواند تسهیلات دریافت کند و با احتساب تسهیلات ۲۰ میلیونی جعاله سقف آن در تهران ۹۰ میلیون تومان، در مراکز استانها ۸۰ میلیون و سایر شهرها ۷۰ میلیون تومان خواهد بود و دستورالعمل اجرایی استفاده از این تسهیلات هفته گذشته از بانک مسکن به شعب ابلاغ شده است.

print

پاسخی بگذارید