هنرمند
تاریخ: ۱۵:۴۲ :: ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
برای کسب سهمیه جهانی تلاش می کنیم

برای افزایش سهمیه حضور ورزشکاران ایرانی در رقابت های حرفه ای جهان تلاش می کنیم.

سرویس ورزشی اقتصاد شمال ،مهدی هنرمند  در رشت اظهار داشت: در رقابت های تور حرفه ای های اسنوکر جهان، حسین وفایی از ایران موفق شده بود رنکینگ اول مسابقات حرفه ای را شکست دهد و سرانجام روی سکوی سوم قرار گیرد.
وی که برای شرکت در مجمع سالیانه گیلان در رشت حضور یافته بود، افزود: با توجه به این امر و استعداد بازیکنان ایران، تلاش خواهیم کرد تا سهمیه حضور ورزشکاران ما را در مسابقات و تورهای حرفه ای افزایش دهیم تا بازیکنان ما تجربه بیشتری کسب کنند.
وی ادامه داد: البته ما در مسابقات غیر حرفه ای، یکی از قطب های برتر در آسیا محسوب می شویم و گرچه حریفان سرسختی همچون کشورهای چین ، هندوستان و پاکستان داریم اما خوشبخانه بازیکنان ما توانایی بالایی دارند و برای کسب عنوان برتر مسابقات جهانی تلاش می کنیم.
دبیر فداسیون بولینگ و بیلیارد بیان کرد: در رقابت های آسیایی که اردیبهشت ماه انجام شده بود، ورزشکاران ما توانستند مقام های اول تا سوم را کسب کنند که این امر نشان دهنده جایگاه ورزش بیلیارد ما در آسیاست.
وی اضافه کرد: همچنین علاوه بر افزایش حضور ورزشکاران ما در مسابقات جهانی ، سعی داریم تا با حفظ کرسی های خود در آسیا ، تعداد بیشتری از این کرسی ها را دراختیار بگیریم و هم اینک نیز رئیس فدراسیون ما عنون نایب رئیس افتخاری فدراسیون جهانی بیلیارد را دارد.
هنرمند به مهمترین برنامه های فدراسیون در سال آینده نیز اشاره وخاطرنشان کرد: میزبانی مسابقات جهانی را درخواست کردیم و امیدواریم که با برگزاری این رقابت ها در ایران موافقت شود که در این امر برنامه ریزی هایی را انجام می دهیم.
وی اظهار کرد: همچنین یکی دیگر از برنامه های مهم ، برنامه های توسعه محور به خصوص در رشته بولینگ در سال آینده است و برنامه های ویژه ای برای تیم های رده های سنی پایه در رشته های اسنوکر و پاکت بیلیارد داریم.
هنرمند به وضعیت این رشته در گیلان نیز اشاره و یادآور شد: گیلان از نظر فعالیت و عملکرد بسیار قابل توجه است و از پتانسیل خوبی در بخش ورزشکاران برخوردار است که همیشه این استان در مسابقات نماینده داشته و نتایج خیلی خوبی هم کسب می کند.
وی در ادامه گفت: همچنین پشتوانه سازی خوبی در گیلان انجام می شود و به طور حتم این استان ورزشکاران جایگزین خوبی در هر دو بخش بانوان و آقایان دارد و در آینده نیز ورزشکاران گیلانی در این رشته حرف های زیادی برای گفتن خواهند داشت.
مجمع عمومی هیات بولینگ، بیلیارد و بولس استان گیلان روز پنجشنبه با حضور دبیر فدراسیون ، مسئولان اداره کل ورزش و جوانان گیلان و اعضای مجمع عمومی این هیات در رشت برگزار شد.
ایرنا

print

پاسخی بگذارید