بندرامیرآباد آزاد می شود یا نه؟

دکتر یوسف نژاد نماینده مردم شهرستان های ساری و میاندرود در مجلس و دکتر غلامی راد رئیس سازمان مدیریت برنامه ریزی استان مازندران از بندرامیرآباد بازدید کردند.

به گزارش اقتصاد شمال به نقل از واحد اطلاعات و اخبار روابط عمومی بندر امیرآباد ؛ در این بازدید معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت بندر امیرآباد ضمن خیر مقدم و  تبیین ظرفیت و قابلیت های بندرامیرآباد به تشریح روند رو به جلو برنامه های توسعه ای ، طرح های اقتصاد بنیان و چگونگی جذب مشتریان و صاحبان کالا در این بندر پرداخت.

مهندس عظیمی با بیان اینکه بندر امیرآباد در سه ماه نخست سال جاری رکورد تازه ای را در صادرات کالا با عبور از مرز یک میلیون تن به ثبت رسانده است گفت بندرامیرآباد به عنوان اولین بندر نسل سوم کشور تلاش می کند سیاست های اقتصادی خود را منطبق بر شعار سال در راستای حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی و تولید کنندگان داخلی تنظیم نماید.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی در ادامه این بازدید با بیان اینکه بندرامیرآباد کانون اقتصاد مازندران است گفت این بندر با قابلیت های بی نظیر خود باید به عنوان منطقه آزاد معرفی شود تا مردم استان از منفعت آن بهره مند شوند.

یوسف نژاد  بنادر شمالی نوشهر و فریدونکنار را نیز از ظرفیت های دیگر استان برشمرد که می توانند در کنار ظرفیت های منحصربفرد بندرامیرآباد ، افقی روشن را در اقتصاد کشاورزی ، گردشگری ، توریستی ، صنعتی و حتی اقتصاد سیاسی منطقه رقم بزنند.

وی در پایان بازدید خود از بندرامیرآباد ابراز امیدواری کرد با پیگیری نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولین مرتبط شاهد تصویب منطقه ای آزاد در استان مازندران باشیم.

رکورد

دهه فجر

print

پاسخی بگذارید