تاریخ: ۱۱:۰۵ :: ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
تسریع و تسهیل در امور صادرات و واردات کالا‌های اساسی

مدیرکل استاندارد مازندران تسریع و تسهیل در امور صادرات و واردات را رویکرد مهم استاندارد استان اعلام کرد.

محمد ملاعلی پور مدیر کل استاندارد مازندران در دیدار با عسکر نیک نفس سرپرست گمرکات مازندران و مدیر کل گمرک نوشهر، گفت:تسریع و تسهیل در امور صادرات و واردات رویکرد مهم استاندارد استان در دوره کنونی است.

او افزود: با استفاده از تمام ظرفیت‌های دولتی و بخش خصوصی، بازرگانان و تجار را در امر صادرات و واردات کالا درچهارچوب رعایت قوانین و مقررات استاندارد یاری خواهیم کرد.

ملاعلی پور گفت: با توسعه و تجهیز آزمایشگاه‌های مربوط به کالا‌های پر تکرار وارداتی و صادراتی در منطقه و هم چنین کمک بخش خصوصی، سرعت اعلام نتایج آزمون و ماهیت کالا‌ها بسیار چشمگیر و ملموس می‌باشد و در کمترین زمان با توجه به ماهیت کالا‌های اظهار شده، نسبت به جواب دهی خواسته‌های گمرک، اقدام می‌کند و ترخیص کالا‌ها به لحاظ استاندارد، معطل نمی‌شوند.

عسگر نیک نفس سرپرست گمرکات و مدیر کل گمرک نوشهر نیز در این دیدار، افزود:گمرک نیز خواهان صدور کالا‌های با کیفیت و استاندارد به بازار‌های هدف خارجی و هم چنین ورود محصولات کیفی به کشور می‌باشد و در این خصوص همکاری و تعامل مناسبی با استاندارد در خصوص صادرات و واردات کالا‌ها با مجوز و تاییدات استاندارد و تسریع در ارائه خدمات به فعالین اقتصادی خواهیم داشت.
او افزود: گمرک نوشهر تمام تلاش خود را به کار گرفته و با ارائه بهترین تسهیلات و امکانات و برنامه ریزی دقیق زمینه را فراهم می‌کند تا صاحبان کالا از روان بودن فرایند صادرات و واردات رضایت داشته باشند.

print

پاسخی بگذارید