شهردار تنکابن خبر داد
تاریخ: ۲۰:۱۸ :: ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
ساخت «پل طبیعت» بر روی رودخانه چشمه‌کیله

شهردار تنکابن از ساخت گذرگاه عابر پیاده موسوم به «پل طبیعت» بر روی رودخانه مرکزی شهر خبر داد و گفت: این پیاده‌راه در حدفاصل پل تاریخی چشمه‌کیله تا ساحل دریا احداث شده و ۲ پارک حاشیه رودخانه را به یکدیگر متصل می‌کند.

به گزارش اقتصاد گستر شمال ،محمدابراهیم لاریجانی در گفت‌وگو با ایسنا از عقد قرارداد با یک شرکت مهندسی یاد و اظهار کرد: در برنامه‌ریزی و سیاست‌های مدیریت شهری تنکابن، طراحی و ایجاد محور گردشگری شهری به عنوان یکی از راهبردهای توسعه در دستور کار شهرداری تنکابن قرار دارد.

لاریجانی افزود: مجموعه اقداماتی نظیر ساماندهی دو طرف رودخانه چشمه‌کیله، مرمت ساختمان‌های قدیمی قرینه ورودی خیابان امام‌(جنب پل تاریخی)، ایجاد پیاده‌راه خیابان‌های عطار و شهریار، مرمت عمارت کهن شهرداری و برخی دیگر با هدف ساماندهی و احیای برخی از عناصر «محور گردشگری شهری» در دستور کار شهرداری تنکابن قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ساخت این گذرگاه عابر پیاده در برنامه و بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری تنکابن نیز به تصویب رسید، خاطرنشان کرد: در نهایت با برگزاری مناقصه و طی قراردادی با شرکت مهندسی مشاور جاوید سازان عماد، کار مطالعه و طراحی این پل آغاز و بزودی وارد فاز اجرایی خواهد شد.

شهردار تنکابن در پایان تاکید کرد: پل مذکور علاوه بر ماهیت ترددی برای عابران پیاده، به عنوان نماد و اِلِمان شهر تنکابن در نظر گرفته شده و کارکرد تفریحی و توریستی خواهد داشت که در حد فاصل پل تاریخی چشمه‌کیله تا ساحل دریا ساخته خواهد شد.

print

پاسخی بگذارید