تاریخ: ۱۳:۲۴ :: ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
بهره مندی روستاییان چهاردانگه از آب آشامیدنی سالم

۸۱۶خانوار روستایی بخش چهاردانگه شهرستان ساری از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار برخوردار می‌شوند.

به گزارش اقتصاد گستر شمال ،بهزاد برارزاده مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران با اشاره به اجرای طرح آبرسانی در مجتمع آبرسانی تلمادره، گفت: با تکمیل و اتمام این طرحها، ۸۱۶ خانوار ساکن در روستا‌های بخش چهاردانگه شهرستان ساری، از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار برخوردار خواهند شد.

او با بیان اینکه ۱۰روستای ولویه علیا و سفلی، تلمادره، کردمیر، ارا، مالخواست، اروست، قلعه سر، پشرت و کوات با جمعیتی بالغ بر سه هزار و ۵۰۰ نفر تحت پوشش مجتمع آبرسانی تلمادره قرار دارند، افزود: برای تامین آب شرب در این مناطق، ۱۶ باب مخزن ذخیره به ظرفیت ۲۲۸۰ متر مکعب احداث شد.

برارزاده گفت:تاکنون ۴۶ کیلومتر خط انتقال و ۳۵ کیلومتر شبکه توزیع و نیز ۱۰ باب ایستگاه پمپاژ اجرا شد.

مدیرعامل آبفامازندران با بیان اینکه طرح احداث آب شیرین کن به ظرفیت ۲۵ لیتر در ثانیه و انتقال به تاسیسات موجود از چشمه شور رود با پیش بینی ۴۵۰میلیارد ریال در دستور کار شرکت قرار دارد، افزود: با تخصیص این اعتبار عملیات اجرایی طرح نیز آغاز می‌شود.

برارزاده با اشاره به مشکل کمبود آب در برخی از این روستا‌ها، گفت: بسیاری از روستا‌های منطقه پشتکوه چهاردانگه تحت پوشش شرکت آب وفاضلاب مازندران نبوده که با تدابیر اندیشیده شده تعدادی از این روستا‌ها هم اکنون تحت پوشش شرکت قرار گرفتند.

print

پاسخی بگذارید