تاریخ: ۱۸:۲۲ :: ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
کلاهبرداری ۷۳۰ میلیاردی با شیوه خرید طلا و سکه در ساری

رئیس پلیس آگاهی مازندران از دستگیری متهمی که با شیوه خرید طلا و سکه، ۷۳۰ میلیارد ریال از ۱۸ شهروند در ساری، کلاهبرداری کرد خبر داد.

به گزارش اقتصاد گستر شمال ،سرهنگ “علی قیصری رئیس پلیس آگاهی مازندران گفت: برابر اخبار واصله از منابع موثق در بازار طلافروشان شهرستان ساری، شخصی با شیوه خرید طلاجات دسته دوم و مسکوکات با چک‌های بلامحل اقدام به کلاهبرداری وسیع می‌نماید که با توجه به حساسیت موضوع از باب بازار طلا، موضوع در دستور کار ویژه کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: با عنایت به بیم متواری شدن متهم، دستور‌های لازم در خصوص جلب و دستگیری و پلمب مغازه و نصب بنر اخذ و با هماهنگی‌های اطلاعاتی لازم و در یک اقدام غافلگیرانه متهم، توسط اکیپ اعزامی کارآگاهان پلیس دستگیر و طلافروشی پلمب و بنر در خصوص شناسایی شکات بر روی آن نصب شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: متهم پس از دستگیری به پلیس آگاهی دلالت و در خصوص موضوع جرم تحقیقات انجام و با توجه به مستندات موجود متهم به بزه انتسابی اقرار، که گزارش قضایی تهیه و متهم با قرار مناسب راهی زندان و جهت تکمیل تحقیقات و شناسایی شکات در اختیار این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ قیصری با بیان اینکه تاکنون ۱۸ شاکی با مبلغ کلاهبرداری ۷۳۰/ هفتصد و سی میلیارد ریال شناسایی و تحقیقات ادامه دارد، افزود: پرونده در حال بررسی و تکمیل تحقیقات برای شناسایی شکات بعدی است.

print

پاسخی بگذارید