گروه: اقتصادی
تاریخ: ۲۳:۵۸ :: ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
بودجه‌بندی واقع بینانه دغدغه مسئولان ارشد شهرستان آمل

ترافیک پروژه‌های نیمه تمام در شهرستان آمل به نگرانی مسئولان این شهرستان برای بودجه بندی سال ۹۹ تبدیل شد.

تیرماه هر سال فصل بودجه بندی شهرستان ها برای ارائه به استانداری ها است.تعیین نیاز بودجه ای هر شهرستان بر اساس پروژه های تعریف شده و یا هزینه مورد نیاز برای پیشبرد پروژه ها تعیین می شود.

شهرستان آمل از جمله مناطق استان است که دارای پروژه های نیمه تمام بسیاری می باشد. پروژه هایی که قدمت برخی از انها به سه دهه می رسد و تا به امروز بدون بهره برداری رسوب کرده اند. فقط در دولت یازدهم و دوازدهم بود که شهرستان آمل با پروژه نیمه کار یا معطل روبرو نشد و تقریبا تمامی پروژه های تعریفی به خصوص پروژه های ملی به بهره برداری رسیدند یا در دست بهره برداری هستند.

حتی در دولت تدبیرو امید بسیاری از پروژهها به خصوص در حوزه راه سازی شهرستان امل فعال و بخش قابل توجهی از آنها به بهره برداری رسیده است. زیرا سیاست دولت اتمام پروژه ها نیمه کاره به جای تلنبار کردن پروژه های کلنگ خورده بوده است.

امسال نیز بودجه بندی شهرستان امل بر اساس پروژه های نیمه تمام به یکی از دغدغه های مسئولان شهرستان تبدیل شده است. مسئولان ارشد شهرستان اعم از فرماندار ویژه آمل و نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه در جلسه بررسی پروژه های عمرانی این شهرستان از ادارات خواستند تا بر اساس شرایط واقعی دولت و استان بودجه سال ۹۹ خود را تحویل دهند.

جاده جایگزین سد هراز، چهاربانده شدن محور هراز،سد مخزنی هراز ،جابجایی منطقه عمارت زباله ،ساخت ورزشگاه آمل از جمله پروژه های نیمه تمام شهرستان آمل هستند که قدمت  کلنگ زنی برخی از آنها به بیش از یک دهه می رسد.

print

پاسخی بگذارید