در یک ماهه نخست سال جاری
تاریخ: ۲۳:۵۰ :: ۱۳۹۸/۰۲/۰۶

۱۸ هزار و ۵۱۹تناژ  کالا در قالب۳۰۳ واگن  از طریق ریلی وارد شد که به ارزش  ۵ میلیون و  ۶۹۸هزار و ۱۶۴ دلار بوده است و تعداد ۹۰۹ کامیون نیز به گمرک آستارا وارد شدند .

به گزارش اقتصاد شمال ،رسول امیدی در گفتگو با اقتصاد شمال به بیان آمار یک ماهه واردات  گمرک ریلی آستارا پرداخت و  افزود: در این مدت۱۸ هزار و ۵۱۹تناژ  کالا در قالب۳۰۳ واگن  از طریق ریلی به ارزش آن  ۵ میلیون و  ۶۹۸هزار و ۱۶۴ دلار بوده است و تعداد ۹۰۹ کامیون به گمرک آستارا وارد شدند .

امیدی تصریح کرد: تعداد ۵۰واگن به تناژ ۳ هزارو ۱۵۰ و به ارزش ۱ میلیون و ۳۸۸ هزارو ۸۶۲ دلار صادارت ریلی بوده که تعداد ۱۵۰ کامیون را نیز شامل شده است.

وی از کشورهای روسیه،گرجستان،اکراین و قزاقستان به عنوان مقاصد صادراتی این کالاها نام بردو اظهارداشت: کاشی و سرامیک ، سیمان و کلینکر(ماده اولیه سیمان) از  عمده کالاهای صادره شده و چوب و تخته، غلات و  ام دی اف نیز از عمده اقلام وارداتی از کشور روسیه و آذربایجان هستند .
مدیرکل گمرک آستارا به  آمار یک  ماهه ترانزیت ریلی این گمرک اشاره و  خاطر نشان کرد:ترانزیت ریلی این گمرک در یک ماهه  سال جاری  به تعداد ۷ واگن  به تناژ ۲۵۹ و به ارزش ۱ میلیون و ۱۹۸ هزارو ۲۰۰ دلار و به تعداد ۱۴ کامیون بوده است .

بیشتر بخوانید

print

پاسخی بگذارید