تاریخ: ۲۲:۴۳ :: ۱۳۹۷/۱۱/۲۱

فرماندار آزادشهر اعلام کرد: سرمایه گذاری بیش از 5000 میلیارد ریالی در بخش های مختلف، تحقق صد درصدی تعهد اشتغال این شهرستان را به دنبال داشت.

به گزارش اقتصاد شمال ،سیدرسول حسینی روز یکشنبه جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور نماینده مردم آزادشهر و رامیان برگزار شد، افزود: این حجم از سرمایه گذاری، علاوه بر ایجاد اشتغال، توسعه شهرستان را نیز به دنبال داشته است.
وی افزود: سرمایه گذاری های انجام شده، با تحقق صد درصدی تعهد اشتغال این شهرستان، باعث ایجاد کسب و کار برای دو هزار و 424 نفر شده است.
به گزارش ایرنا، نماینده مردم شهرستان های آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: مردم نگران آینده کشور و نظام هستند و صدای آنها باید از سوی مسئولان شنیده شود.
علیرضا ابراهیمی گفت: مردم از گرانی ها، فساد اداری و مالی، رانت و اشرافیگری برخی مدیران ناراحت هستند و مسئولان در تمام کشور وظیفه دارند به این موضوعات رسیدگی کنند.
وی در بخش دیگری از سخنانش افزود: انقلاب شعارهای محوری همچون مبارزه با فقر، فساد، رانت و اشرافیگری داشت و هرچند در این زمینه ها تلاش های بسیاری هم انجام شده، ولی توفیق کامل حاصل نشده است.
نماینده مردم آزادشهر و رامیان تصریح کرد: انقلاب در عمر 40 ساله خود تحت شدیدترین فشارهای خارجی بوده که هرکدام از آن می توانست یک کشور را به فروپاشی برساند ولی نشان دادیم که برای حفظ استقلال و جمهوریت کشور از خواسته های خود کوتاه نخواهیم آمد و با تکیه بر قدرت داخلی مقابل فشارها خواهیم ایستاد.
به گزارش ایرنا، جلسه امروز شورای اداری شهرستان آزادشهر متاثر از انتقادات رئیس شورای اسلامی این شهر و فرماندار شهرستان نسبت به همدیگر بود که به خروج اعتراض آمیز رئیس شورای اسلامی آزادشهر از جلسه منجر شد.
حمید کوهساری رییس شورای شهر آزادشهر در سخنان انتقادی خود گفت: متاسفانه مردم منطقه آزادشهر تنها شاهد جابجایی روسای ادارات هستند و از همین رو نسبت به عملکرد برخی مسئولان گلایه مند هستند و لازم است، نماینده مجلس و فرماندار شهرستان به این موضوع توجه نمایند.
وی با بیان اینکه شهرستان آزادشهر در بخش عمرانی با مشکلاتی روبرو است، خواستار توضیح نماینده مردم در مجلس در این خصوص شد.
قطع مکرر آب و فقدان تاسیسات گرمایش در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آزادشهر به عنوان تنها سالن از این نوع در شهرستان از دیگر انتقاداتی بود که رئیس شورای اسلامی آزادشهر در نشست شورای اداری این شهرستان مطرح کرد.
فرماندار شهرستان آزادشهر در پاسخ به انتقادات رییس شورای اسلامی با بیان اینکه انتقادات مطرح شده، عمدتا به دلیل نداشتن اطلاعات کافی است، گفت: شورای اداری جای فعالیت تبلیغاتی نیست و شورای شهر آزادشهر کارنامه قابل قبولی برای دفاع ندارد.
حسینی افزود: شورای پنجم شهر آزادشهر هیچ کارنامه قابل قبول و فعالیت قابل دفاعی ندارد و بهتر است بجای انتقادات بی پایه، به فکر عملگرا بودن و عملی ساختن شعارهای انتخاباتی خود باشند تا امروز این شهر با این حجم از عقب افتادگی روبرو نباشد.
شهرستان آزادشهر با 96 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان قرار دارد.
ایرنا

print

پاسخی بگذارید