تاریخ: ۱۶:۲۳ :: ۱۳۹۸/۰۵/۳۰
تصادف در رشت و مرگ راننده در آتش

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان از وقوع تصادف در جاده سنگر – کوچصفهان و مرگ راننده یکی از خودروها در آتش خبر داد. سرهنگ حسین محمدپور روز چهار شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: روز گذشته دو خودروی پراید و جک در محدوده روستای حشکوا تصادف کردند که پس از آتش […]

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان از وقوع تصادف در جاده سنگر – کوچصفهان و مرگ راننده یکی از خودروها در آتش خبر داد.

سرهنگ حسین محمدپور روز چهار شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: روز گذشته دو خودروی پراید و جک در محدوده روستای حشکوا تصادف کردند که پس از آتش گرفتن یکی از خودروهای سواری، راننده آن در آتش سوخت.

وی علت تصادف را انحراف به چپ خودرو پراید عنوان و بیان کرد: راننده خودروی دیگر نیز در این حادثه مصدوم شد.

سرهنگ محمدپور با اشاره به اینکه سرعت غیر مطمئنه و سبقت، انحراف به چپ و تجاوز به چپ از دلایل اصلی تصادفات در  راه های استان هستند ، از رانندگان خواست تا با صبر و حوصله رانندگی کنند و از شتاب بی مورد و تعجیل بپرهیزند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان همچنین به رانندگان و شهروندان توصیه کرد در صورت مشاهده رانندگان پرخطر و حادثه ساز که با سرعت های غیرمجاز در راه های استان رانندگی می کنند ، موضوع را  به ۱۱۰ اطلاع دهند تا  با  در جریان قرار گرفتن پلیس راه ، برخوردهای قانونی لازم با آنان اعمال شود.

print

پاسخی بگذارید