تاریخ: ۲۳:۲۸ :: ۱۳۹۹/۰۹/۰۸

شعب بانک کشاورزی در چند شهرستان مجوز صدور بیمه نامه را از صندوق بیمه کشاورزی کشور دریافت کردند.

شعب بانک کشاورزی شهرستان‌های گلوگاه، سوادکوه شمالی، کلاردشت و بخش‌های چهاردانگه، لاریجان، بلده و مرزن آباد مجوز صدور بیمه نامه و ارزیابی خسارت انواع محصولات کشاورزی را از صندوق بیمه کشاورزی کشور دریافت کرده است.


کشاورزان، دامداران و بهره برداران منابع طبیعی مناطق و روستا‌های توابع شهرستان گلوگاه، سوادکوه شمالی، کلاردشت و بخش‌های چهاردانگه، لاریجان، بلده و مرزن آباد برای بیمه کردن انواع محصولات زراعی، باغی، دام و طیور و آبزیان و مراتع و طرح‌های جنگلکاری و زراعت چوب با در دست داشتن مستندات مالکیت و کارت ملی به شعب بانک کشاورزی و جهاد کشاورزی گلوگاه، شیرگاه، کلاردشت، کیاسر، لاریجان، بلده و مرزن آباد مراجعه کنند.

در صورت وقوع  خسارتی ناشی از عوامل قهری و طبیعی مانند سرمازدگی و یخبندان، برف سنگین، سیل، طوفان، تگرگ، زلزله و خشکسالی به محصولات زراعی، باغی و منابع طبیعی و تلفات ناشی از انواع بیماری‌ها به محصولات دام سبک وسنگین، طیور و آبزیان قبل از محو آثار خسارت کتبا به شعب بانک کشاورزی گلوگاه، کلاردشت، شیرگاه، کیاسر، لاریجان، بلده و مرزن آباد اعلام خسارت کنند.

برای بررسی و تایید خسارت محصولات باغی و زراعی و منابع طبیعی از سوی اکیپ کارشناسی متشکل از کارشناسان بانک کشاورزی و جهاد کشاورزی و اداره کل منابع طبیعی و برای تایید تلفات ناشی از خسارت انواع بیماری‌ها در زیر بخش دام و طیور و آبزیان از سوی شبکه دامپزشکی شهرستان براساس طرح بیمه اجباری دام صورت می‌گیرد و غرامت و مبلغ خسارت طبق تعرفه و گزینه انتخابی محاسبه و قابل پرداخت است.

به همه بهره برداران بخش کشاورزی شهرستان توصیه می‌شود تعرفه‌های حق بیمه را متناسب با میزان واحد تولیدی انتخاب کنند تا از حداکثر مزایای حمایتی بیمه دولتی برخوردار شوند.

print

پاسخی بگذارید