تاریخ: ۱۲:۵۳ :: ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
خسارت به ۴۱ مکان دولتی  در مازندران

معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران گفت: اغتشاشگران دیشب به ۴۱ مکان دولتی و ۱۱ مکان شخصی استان خسارت وارد کردند.

به گزارش اقتصاد گستر شمال، سلگی گفت: اغتشاشگران دیشب به ۴۱ مکان دولتی و حاکمیتی و ۱۱ مکان شخصی در مازندران حمله ور شدند و این اماکن را تخریب یا به آتش کشیدند.

او افزود: در جریان اغتشاشات دیشب ۷۶ نفر از عوامل انتظامی و بسیج مجروح شدند.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران ادامه داد: ۱۱ خودرو شخصی، ۱۳ خودروی دولتی و حاکمیتی و ۲ موتور سیکلت دولتی نیز آسیب دیدند یا به آتش کشیده شدند

سلگی گفت: ۱۵ فقره تجهیزات پلیس استان نیز در تجمع شب گذشته مفقود شده یا آسیبب دیدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران افزود: براساس مصوبه شورای تامین خسارت‌های وارد شده باید از جیب اغتشاشگران و بازداشت شدگان پرداخت شود.

او گفت: در تجمع‌های شب گذشته استان شاهد پیوند اراذل و اوباش و اغتشاشگران بودیم که نشان دهنده آن است که این تجمع‌ها سازماندهی شده است و سرکردگان این تجمع‌ها با برنامه ریزی قبلی از سرویس‌های امنیتی غرب هدایت شدند

او گفت: اغتشاشگران در برخی تجمع‌های لباس متحدالشکل داشتند و هدایت کنندگان این تجمع‌ها در برخی شهر‌ها خط و خطوط خود را از خارج از کشور دریافت می‌کردند

سلگی ادامه داد: افرادی که در آن سوی مرز‌ها که خود را شهروند آمریکایی می‌دانند امروز خود را مدافع ایران قلمداد می‌کنند و به عنوان پروژه بگیر قدرت‌های مستکبر در صدد اجرای سیاست‌های دشمنان نظام و انقلاب اسلامی هستند.

او افزود: فراخوان‌های تجمع از سوی برخی چهره‌های ضد انقلاب ایرانی در خارج از کشور منتشر شد و مردم بدانند این افراد دلسوزشان نیستند و طبق قانون آمریکا برای پذیرش شهروندی این کشور قسم خورده‌اند که برای دفاع از آمریکا حاضرند سلاح بدست بگیرند.

معاون استاندار مازندران گفت: کسانی در روز‌های آتش و خون در ایران نبودند و از ترس به غرب پناهنده شدند چطور می‌توانند امروز دلسوز مهسا امینی باشند؟

سلگی گفت: ما مهسا امینی را خواهر و فرزند خود می‌دانیم.

print

پاسخی بگذارید