تاریخ: ۱۹:۵۷ :: ۱۳۹۷/۰۹/۰۷

امروز را می توان روز شانس حسین زادگان نامید ؛پرنده اقبالی که به سختی روی شانه های یک سیاستمدار و اصلاح طلب واقعی در این زمان سیاسی ایران می نشیند؛ ارتباط درست و برگرفته از فعالیت در فضای سیاسی به حسین زادگان این شانس را داد که موج مثبتی را با خود همراه کند .

سرویس سردبیری اقتصاد شمال:او که سن و سال زیادی هم ندارد امروز هنگامی که رسما از سوی هیات دولت به عنوان استاندار مازندران معرفی شد از معدود استاندارانی است که اقبال عمومی خوبی را در استان  با خود همراه ساخته است یکی از دلایل این وضعیت را می توان نارضایتی فضای سیاسی استان از انتصاب فرد غیربومی به عنوان استاندار مازندران دانست .

زیرا فعالان سیاسی دیگر اقبالی برای مواجه شدن با یک استاندار غیر بومی دیگر را نداشتند که حتی در اظهار نظرهای رسمی هم برخی روایات آن با واقعیت تفاوت زیادی داشت.موج خوش آمد گویی و تبریک از صبح هنگام مازندارن شروع و همچون سیلی فضای سیاسی استان را در پیش گرفته است و می راند .

در این میان تبریک ها و خوش آمد گویی های سیاسی اما خوش آمد و تبریک حسین نیاز آذری نماینده بابل به گونه ای دیگری است .نیاز آذری ها را به سختی می توان به جناح خاصی چسباند ؛هر چند گاهی روحیه محافظه کارانه آنان بر شجاعت اصلاح طلب گونه شان می چربد.

حسین نیاز آذری در پیامی ضمن تبریک به انتصاب حسین زادگان مواردی را برای پیشبرد برنامه ها و توسعه استان یادآوری کرد که هوش سیاسی او را گوشزد می کند .

** ملی کردن مسائل مازندران و استفاده از اعتبارات کلان

حسین نیازآذری نماینده بابل درمجلس شورای اسلامی با تبریک انتصاب مجید حسین زادگان به عنوان بیست و سومین استاندار مازندران از سوی هیات دولت تاکید کرد مهمترین کارویژه استاندارجدید مازندران ملی کردن مسائل استان در مراجع کشوری باشد .

عضوهیات رییسه کمیسیون عمران مجلس با اعلام اینکه حسین زادگان فری مجرب و کارکشته است ابراز امیدواری کرد وی بتواند از تمامی ظرفیت های انسانی و طبیعی برای توسعه متوازن و همه جانبه  بهره گیرد.

**همگرایی نیروهای سیاسی و مسئولان

عضو مجمع نمایندگان مازندران  تلاش برای همگرایی نیروهای دلسوز استان را برای توسعه استان ضروری دانست و تلاش استاندار جدید در این مسیر را مهم ارزیابی کرد و تصریح کرد همگرایی پیشران و شتابدهنده توسعه استان مازندران است.

نیازآذری اعتماد دولت و مجمع نمایندگان استان به استاندار تازه نفس مازندران را سرمایه ارزشمندی برای خدمتگزاری و حل مشکلات برشمرد و خاطرنشان کرد مشکلات استان با هم افزایی نیروها،استفاده از تجارب  و تخصص نخبگان، ایجادنهادهای توسعه محور وتوجه به اسنادبالادستی مدیریت شود.

**منصب خطیر خدمتگزاری

نماینده بابل در خانه ملت با بیان اینکه مدیریت در نظام اسلامی منصب خطیری برای خدمتگزاری به مردم است از استاندار جدیدمازندران خواست با نظارت عالیه بر روند تکریم ارباب رجوع و تسریع در امورمردم در دستگاه های اجرایی رضایت مردم را کسب نماید.

دبیراول کمیسیون عمران مجلس از استاندار جدید مازندران خواست وفق ظرفیت ها ،مزیت ها ، چالش ها و مشکلات شهرستان بابل به عنوان بزرگترین شهرستان استان تمهیدات رهیافتی و برون رفتی اتخاذ کند.

عضو مجمع نمایندگان مازندران با تشکر از خدمات جهادی و تلاش های سازنده مهندس اسلامی استاندارسابق مازندران از حسین زادگان خواست از طرح ها و برنامه های مطالعه شده استانداران گذشته  استفاده نماید و اینجانب نیز در راستای وظایف قانونی و صیانت از منافع مردم همکاری و تعامل سازنده با استاندارجدید مازندران خواهم داشت.

print

پاسخی بگذارید