تاریخ: ۱۱:۱۷ :: ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
دانشگاه علمی کاربردی مازندران با تضمین اشتغال دانشجو می‌پذیرد

سرپرست دانشگاه علمی کاربردی مازندران از پذیرش دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته با تضمین اشتغال برای سال تحصیلی جدید خبرداد.

به گزارش اقتصاد گستر شمال ،رضا لحمایان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از نام نویسی بدون کنکور برای پذیرش دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی ‌کاربردی مازندران خبر داد و افزود: پذیرش دانشجو برای مهرماه سال ۱۴۰۲ در ۱۶ مرکز علمی کاربردی و در ۱۱۵ کد رشته کاردانی و ۸۵ کد رشته کارشناسی ناپیوسته در مازندران انجام می شود.
وی با اشاره به آغاز فرآیند ثبت نام دوره های کارشناسی از روز یکشنبه ۲۸ خرداد و دوره های کاردانی از ۱۸ تیرماه سال ۱۴۰۲، اظهار داشت: متقاضیان از طریق پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org می‌توانند نسبت به دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر برای ثبت نام اقدام کنند.
این مقام مسوول خاطرنشان کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان مازندران برای نخستین بار در مهرماه ۱۴۰۲ اقدام به پذیرش ۵۷۵ نفر با تضمین اشتغال مستقیم توسط دستگاه های متقاضی آنان می کند.

 

لحمایان تصریح کرد: این افراد پس از پایان تحصیل در سه شرکت فولادین ذوب آمل، شرکت لبنی دوشه هراز آمل، شرکت فراگردش گستر میزبان بابلسر به طور مستقیم مشغول به کار خواهند شد.
هم اکنون ۶ هزار و ۷۵۹ دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی زیر نظر یکهزار مدرس در ۱۷ مرکز آموزش علمی کاربردی مازندران مشغول تحصیلند.
از مجموع دانشجویان، سه هزار و ۷۸۸ دانشجو در مقطع کاردانی و بقیه نیز در مقطع کارشناسی مشغول تحصیلند. مرکز آموزش علمی کاربردی مازندران در ۱۱۹ کد رشته محل کاردانی و ۱۰۰ کد رشته محل کارشناسی در۵۶ رشته کارشناسی و ۶۰ رشته کاردانی دانشجوی فعال دارد.

print

پاسخی بگذارید