یادداشت روز
تاریخ: ۲:۱۰ :: ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
دزفول دیگر موشک نمی خورد

دیری نپایید که این اتفاق افتاد و امروز از موشکی رونمایی شد به نام دزفول خیلی ها شاید به یاد نداشته باشند که به دلیل اصابت موشک های بی شمار به شهر دزفول این شهر به «بلد الصواریخ» یا «شهر موشک‌ها» معروف شد.

بهاره نوری:روز گذشته در مراسمی از موشک بالستیک هوشمند زمین به زمین دزفول رونمایی شد ، آن وقت ها که اغلب هم سن و سال های من در گهواره بودند و خواب خوش بچه گانه می دیدند و خیلی از کوچکترها هنوز زندگی شان روی زمین آغاز نشده بود در طول جنگ موشک های فراوانی به شهرهای ایران پرتاب می شدو هر روز کودکان زنان و جوانان بیگناه زیادی زیر باران موشک ها پژمرده می شدند .خیلی ها هم بازی هایشان را در زیر آوار این موشک ها از دست دادند خیلی از بچه ها پدرشان را موشک ها یک روز با خود برد و دیگر پس نیاورد.

در آن زمان کشورمان برای دفاع از خود به هر دری می زد تا موشک داشته باشد و جواب یاوه گویی های صدامیان را بدهد اما آن زمان هیچ کشوری دقیقا هیچ کشوری به التماس های ما پاسخ نداد آنها نمی دانستند نسل تازه ایرانی ها دیگر نمی خواهد حقیر باشد و تا چهل سال بعد موشک هایی تولید می کند که همین کشورهایی که از کمک به ما امتناع می کردند روزی به دست و پا می افتند .

دیری نپایید که این اتفاق افتاد و امروز از موشکی رونمایی شد به نام دزفول خیلی ها شاید به یاد نداشته باشند که به دلیل اصابت موشک های بی شمار به شهر دزفول این شهر به «بلد الصواریخ» یا «شهر موشک‌ها» معروف شد. دزفول جزو اولین شهرهایی بود که در جنگ موشک به آن اصابت کرد .بله درست است .
اما حالا ما هم موشک داریم و هم غیرت یادمان نرود که هرگز کسی نباید یک ایرانی را تهدید کند،بیاییم خود تحقیری نکنیم ،همه ما ایرانی هستیم و خوب می دانیم مشکلاتی هم هست و نقدهایی داریم اما آن را با هوشمندی برطرف کنیم،بیاییم یک ایرانی ساده نباشیم ،کسی برای ما مادر وطن نمی شود.
زمانی که ما برای تعطیلات آخر هفته مان برنامه می ریزیم بسیاری از برادرانمان در مرز تا صبح بیدارند بیاییم قدر پدران و برادرنمان را بیشتر بدانیم و جانشان را عزیز بداریم .

print

پاسخی بگذارید