تاریخ: ۲۲:۴۸ :: ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
دهه فجر ۲۴۰ میلیارد تومان پروژه در آمل به بار می‌نشیند

سرپرست فرمانداری آمل گفت که ۵۰ پروژه با سرمایه‌گذاری ۲۴۰ میلیارد تومان دهه فجر در این شهرستان بهره‌برداری یا کلنگ‌زنی می‌شود.

سید عباس حسینی روز سه شنبه در نشست خبری افزود که ۲۰ پروژه از این تعداد اقتصادی است که با سرمایه گذاری بیش از ۱۴۰ میلیارد تومان اجرایی و تکمیل شده است.

وی طرح های اقتصادی را شامل چند شرکت تولیدی ، گلخانه هیدروپونیک و مشاغل حمایتی کمیته امداد معرفی کرد و گفت که با بهره برداری از آنها در مجموع برای ۱۹۰ نفر اشتغال ایجاد می شود.

سرپرست فرمانداری آمل با اعلام این که ۳۰ پروژه دیگر در حوزه عمرانی است که برای آنها ۷۶ میلیارد تومان هزینه شده است ، مهم ترین آنها را تکمیل فاز اول استادیوم شهید چمران معرفی کرد که بعد از ۱۷ سال به مرحله بهره برداری رسیده است.

ساخت ورزشگاه پنج هزار نفری شهید چمران آمل سال ۱۳۸۴ در مکان قبلی این ورزشگاه آغاز شد و تکمیل آن طی سال های اخیر به یکی از مطالبات اصلی مردم و ورزشکاران شهرستان آمل تبدیل شده بود.

حسینی بازگشایی خیابان ۳۵ متری امام رضا(ع)، اجرای طرح های هادی در روستاهای آمل و چندین خانه محرومین، اصلاح و تقویت تجهیزات مخابراتی ، اصلاح و بهینه سازی شبکه برق را از دیگر پروژه های دهه فجر شهرستان آمل عنوان کرد.

وی گفت: در حوزه فرهنگی نیز ۴۰ عنوان برنامه از جمله برگزاری یادواره شهدا، همایش پیاده روی، نصب پلاک افتخار بر سر درب خانه شهدا و مسابقات قرآنی و ورزشی اجرا خواهد شد.

print

پاسخی بگذارید