فرمانده سپاه کربلا مازندران
تاریخ: ۱۰:۴۸ :: ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
حدود سه هزار و ۲۱۱میلیارد ریال طرح های عمرانی و محرومیت زدایی مازندران آماده افتتاح است

فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت : همزمان با گرامیداشت هفته بسیج (بیست و نهم آبان تا پنجم آذر)؛ طرح های عمرانی و محرومیت زدایی با حدود سه هزار و ۲۱۱ میلیارد ریال افتتاح می شود.

به گزارش اقتصاد گستر شمال  ،به نقل از خبرنگار ایرنا، سردار سیاوش مسلمی روز شنبه در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج ، فعالیت این قشر را نقطه امید و دغدغه مند برای رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی ایران توصیف کرد و افزود: در مدت بیش از گذشت ۴۰ سال انقلاب اسلامی ، بسیج همواره در میدان های مختلف در کنار مردم نقش آفرینی کرده و می کند.

وی دلسوزی بسیج برای محرومیت زدایی و حل مشکلات مردم را محور حرکت های مهم بسیج سپاه کربلا مازندران دانست و ادامه داد: ایستادگی بسیج مقابل انحرافات از دیگر افتخارات این قشر است.

فرمانده سپاه کربلا مازندران از افتتاح ۳۰۲ طرح طرح عمرانی و محرومیت زدایی در استان خبر داد و بیان داشت: این طرح ها در حوزه راه روستایی، آب رسانی، برق رسانی و ساخت پل روستایی است.

مسلمی با اشاره به این موضوع که مازندران همواره در حوادث غیر مترقبه با خسارت سنگینی مواجه می شود، گفت: سپاه کربلا مازندران با همکاری ستاد بحران استان چند طرح پیشگیری از حوادث طبیعی به خصوص لایروبی و ایجاد دیوارهای حفاظتی رودخانه‌های مهم استان را عملیاتی کرده است.

وی ادامه داد: همزمان با گرامیداشت هفته بسیج مازندران سه هزار و ۲۰۰ متر طرح دیواره حفاظتی و چهار طرح لایروبی رودخانه با پنج هزار متر افتتاح می شود.

وی آماده سازی برای اینترنت پر سرعت در مناطق محروم مازندران با حدود ۳۱ میلیارد ریال را از دیگر طرح ها عنوان کرد.

وی از افتتاح ۱۲ طرح جاده بین مزارع با ۵۰ کیلومتر و ۵۵ خانه محرومان را از دیگر برنامه ها عنوان کرد و اضافه کرد: در بخش اشتغالزایی و کار آفرینی نیز ۱۷۲ طرح کارگاه با حدود ۱۰۰ میلیارد ریال آماده بهره برداری شده است.

وی کمک های نقدی و بسته های حمایتی در قالب ۲ هزار و ۵۰۰ سری جهیزیه را از دیگر خدمات بسیج مازندران عنوان کرد.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان این که ۱۵ هزار ۵۲۶ برنامه در قالب ۵۶ عنوان همزمان با گرامیداشت هفته بسیج در استان برگزار می‌شود، گفت: حدود یکهزار برنامه در بخش یادواره شهدا، یکهزار و ۲۰۰ برنامه ورزشی و مسابقات و ۲ هزار برنامه در بخش تولیدات فرهنگی و هنری و تبلیغات انجام می شود.

سردار مسلمی از ایجاد ۳۴۴ میز خدمت با هدف ارایه خدمات اداری و حقوقی به همه بسیجیان مازندران خبر داد و بیان داشت: حدود ۷۰۰ نمایشگاه علمی، اقتصاد مقاومتی و عملکردی بسیج در شهرستانهای استان مازندران گشایش می یابد.
وی برگزاری نشست های تخصصی تبیین و روشنگری فعالیت های بسیج همسو با گام دوم انقلاب و اعزام بیش از ۷۰۰ گروه اردوی جهادی با محوریت ارایه خدمات عمرانی، پزشکی و محرومیت زدایی را از دیگر برنامه های گرامیداشت هفته بسیج استان عنوان کرد.

وی به دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان اشاره کرد و ادامه داد: در هفته بسیج مازندران بیش از چهار هزار کشت رضویان انجام می شود.
وی از فعالیت و حرکت ۱۱۶ کاروان شور آفرینی بسیج در هفته بسیج مازندران در مناطق مختلف استان خبر داد و گفت: همزمان با هفته بسیج مرکز ترک اعتیاد بابل نیز با ظرفیت جذب یک هزار نفر شروع به کار می کند.

print

پاسخی بگذارید