گروه: اقتصادی
تاریخ: ۱۳:۱۵ :: ۱۳۹۸/۰۳/۲۸

رئیس روابط عمومی شورای اسلامی رشت از برگزاری شصت و سومین اجلاس مجمع مشورتی رئیسان شوراهای اسلامی کلانشهر ها و مراکز استان ها در کلانشهر رشت خبر داد.

سید پیام جعفرنیا افزود: شصت و سومین اجلاس مجمع رئیسان شورای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان ها پنجشنبه و جمعه هفته جاری به میزبانی شورای اسلامی کلانشهر رشت برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری جلسه های کمیسیون های چهارگانه تخصصی شامل عمران و شهرسازی، حقوقی و شهرسازی، حمل و نقل و خدمات شهری، فرهنگی و شهر هوشمند در پنجشنبه هفته جاری اظهار داشت: در نشست های کمیسیون های تخصصی اجلاس مجمع مشورتی رئیسان شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان ها، مدل های مشارکت شهروندان در تحقق توسعه شهری و موضوعات مهم کلان و محلی در مناطق مختلف کشور مورد بررسی قرار می شود.

جعفرنیا خاطر نشان کرد: به منظور آشنایی شرکت کنندگان این اجلاس از ظرفیت های عمرانی و فرهنگی کلانشهر رشت، برنامه های متنوع از جمله بازدید از بازار سنتی و بازار هنر و برنامه تئاتر خیابانی در پیاده راه فرهنگی رشت پیش بینی شده است.

محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای اسلامی شهر تهران و مجمع رئیسان شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان ها و مرتضی الویری رئیس شورای عالی استان ها عصر پنجشنبه هفته جاری در جریان برگزاری شصت و سومین اجلاس مجمع مشورتی رئیسان شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان ها حضور می یابند.

رشت حدود ۷۰۰ هزار نفر جمعیت ثابت دارد که در طول روز به یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر می رسد.
شورای اسلامی کلانشهر رشت ۱۱ عضو دارد.

print

پاسخی بگذارید