تاریخ: ۱۰:۰۹ :: ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
رشد قیمت انواع سکه و افت ۵ هزار تومانی طرح جدید

قیمت سکه طرح جدید در بازار امروز تهران با کاهش ۵ هزار تومانی به ۲ میلیون و ۸۲۰هزار تومان رسید و سایر انواع سکه نیز روند رو به رشدی را ثبت کردند.

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (امامی) امروز یکشنبه سوم تیر ماه ۹۷ در بازار تهران با ۵ هزار تومان کاهش نسبت به روز شنبه، ۲ میلیون و ۸۲۰ هزار تومان تعیین شد.

همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با ۱۸۳ هزار تومان رشد قیمت نسبت به روز  شنبه، ۲ میلیون و ۶۶۳ هزار تومان داد و ستد شد.

از سویی دیگر، امروز در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی با ۹۲ هزار تومان افزایش قیمت نسبت به روز شنبه، یک میلیون و ۳۸۲ هزار تومان و هر قطعه ربع بهار آزادی نیز با ۳۴ هزار  و پانصد تومان رشد قیمت نسبت به روز شنبه ۷۴۴ هزار و ۵۰۰ هزار تومان معامله شد.

بر اساس این گزارش، هر قطعه سکه گرمی با ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان رشد نسبت به روز شنبه با قیمت ۴۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان معامله شد و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با ۱۲ هزار و ۹۳۰ تومان رشد ۲۵۲ هزار و ۱۱۰تومان قیمت خورد.

با این حال طبق اعلام بانک مرکزی، قیمت هر دلار آمریکا بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴ هزار و ۲۵۱ تومان تعیین شد. نرخ هر یورو نیز بدون تغییر ۴ هزار و ۹۵۳ تومان هر پوند نیز بدون تغییر به ۵ هزار و ۶۳۸ تومان قیمت‌گذاری شد.

جدول طلا، سکه و ارز «بازار آزاد» – قیمت ها به تومان

print
برچسب ها:

پاسخی بگذارید