تاریخ: ۲۰:۰۰ :: ۱۳۹۷/۰۹/۰۹

در تعطیلات آخر هفته، مجریان تلویزیونی روز پرکاری داشتند. آرش ظلی پور در برنامه من و شما با فراستی درگیر شد، احسان کرمی به صحبت های سام درخشانی کنایه زد و شایعه غیر واقعی طلاق رامبد جوان و نگار جواهریان در فضای مجازی پخش شد.

سرویس فرهنگی اقتصاد شمال:مسعود فراستی و مواضعش را شاید همه به تندی و تفرعن می شناسیم اما انصافا صحبت های امروز او در برنامه من و شما آرش ظلی پور بی نهایت منطقی و مستدل و البته شجاعانه است او کمدی هایی چون خانم یایا و هزارپا را مستهجن می داند و مردمی که به دیدن چنین آثاری می روند را نکوهش می کند، مگر قابل نکوهش نیستند؟ والا که هستند.

این منتقد سینما پس از نقد تند و جدل کلامی با مجری، این برنامه زنده تلویزیونی را ترک کرد.

در واکنش به این اتفاق، فرید مدرسی، روزنامه نگار در توییتی نوشت: «آقای مسعود فراستی را نه می‌شناسم و نه متخصص سینما هستم اما می‌توانم معترض بی‌ادبی مجریِ‌ خود کارشناسپندار باشم. امیدوارم برادران آگاه شوند این اتفاق‌ها پیامد نامدیریت‌ در صدا و سیما است. این نامدیریتِ امروز در پی نفوذ مافیای اقتصادی به عنوان اسپانسر تشدید شده.»

روز پرحاشیه مجری‌ها؛ ظلی پور علیه فراستی، کرمی علیه درحشانی، مردم علیه رامبد

در پی این رویداد محمدمهدی قاسمی مدیر شبکه شما عوامل این برنامه از جمله آرش ظلی پور مجری برنامه من و شما را توبیخ کرد و به خاطر مکدر شدن ذهن بینندگان به خاطر آنچه روی آنتن گذشت از مخاطبان عذرخواهی کرد.

در پی این توبیخ برنامه «من و شما» هفته آینده روی آنتن نخواهد رفت.

منبع:برترین ها

print

پاسخی بگذارید