تاریخ: ۱۶:۰۹ :: ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
رگزاری تور آشنایی راهنمایان گردشگری مازندران با گیاهان بومی

تور ویژه آموزشی و دانش‌افزایی راهنمایان گردشگری در زمینه گیاهان بومی مازندران برگزار می‌شود.

به گزارش اقتصاد گستر شمال،مهران حسنی معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از برگزاری تور ویژه آموزشی و دانش‌افزایی راهنمایان گردشگری در زمینه گیاهان بومی استان خبر داد و گفت: این دوره آموزشی توسط انجمن صنفی راهنمایان گردشگری و تحت نظارت واحد آموزش این معاونت و براساس سرفصل‌های مورد تایید وزارتخانه متبوع برگزار می‌شود.

او با بیان این مطلب که این دوره آموزشی در راستای ارتقای دانش‌ها و مهارت‌های راهنمایان گردشگری و همچنین آشنایی با اطلاعات و دانسته‌های روز اجرا می‌شود، افزود: راهنمایان گردشگری با گیاهان کوهپایه‌ای و مرتعی در این دوره آموزشی آشنا می‌شوند.

حسنی با اشاره به اهمیت برگزاری دوره‌های آموزشی در زمینه گردشگری، گفت: راهنمایان گردشگری از حمله فعالان گردشگری هستند که امستقیم با گردشگران در ارتباطند بنابراین اطلاعات و آگاهی آنان در زمینه‌های مختلف به ویژه مناطق حوزه فعالیتشان می‌تواند در جذب گردشگر، مدت اقامت و همچنین سفر دوباره به آن منطقه موثر باشد.

تور ویژه آموزش و هم‌افزایی انجمن صنفی راهنمایان گردشگری با محتوای گیاهان مرتعی و کوهپایه‌ای، هفتم خرداد ماه سال جاری برگزار می‌شود.

print

پاسخی بگذارید