تاریخ: ۱۸:۲۹ :: ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
رییس شورای شهر انزلی استعفا داد

امیر احمدی فرد رییس شورای شهر بندرانزلی برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی از سمت خود استعفا داد.

به گزارش اقتصادشمال ، رییس شورای اسلامی شهر انزلی با اعلام استعفای خود از این سمت در جلسه علنی شورا اظهار داشت: امروز شهر انزلی فقط به پیاده‌رو سازی، احداث پارک و روکش آسفالت نیاز ندارد و مردم بندرانزلی مطالباتی دارند که از اختیارات شورای شهر خارج بوده و در بخش دیگری باید مطالبه گری شود.

وی دلیل استعفای خود را حضور در صحنه انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام و تصریح کرد: متاسفانه بندرانزلی از مسیر توسعه خود دور شده و نیازمند تحول در سطوح بالاتر است.

احمدی فرد با اشاره به الحاق شهر بندرانزلی به منطقه آزاد، تسریع در روند احیای تالاب بین المللی انزلی، ایجاد رونق اقتصادی شهر به عنوان مطالبات مردم انزلی تاکید کرد: کمبود زیرساخت‌های گردشگری، اوضاع نابسامان تیم ریشه دار ملوان، فرسودگی ورزشگاه تختی و معضلات زیست محیطی از جمله مشکلاتی است که در این شهر ساحلی وجود دارد و باید مطالبه گری شود.

وی همچنین گفت: علاوه بر همه این موارد مشکل بیکاری جوانان انزلی نیز از دیگر مواردی است که باعث شد احساس تکلیف کنم تا شانس خود را در سنگری دیگر برای خدمت به مردم امتحان کنم.

احمدی فرد با اشاره به حضور شش ساله خود در شورای شهر انزلی افزود: در طول این مدت به دنبال منفعت طلبی نبودم و همواره جانب حق را گرفته و حتی مصلحت اندیشی را نیز جایگزین احقاق حق مردم نکردم.

استعفای رییس شورای شهر انزلی با اکثریت آراء اعضای شورا تصویب شد و پس از امضاء صورتجلسه به فرمانداری ارسال شد.

فرمانداری نیز در مدت دو هفته پس از اعلام استعفای اعضای شورا باید نتیجه را به شورای شهر ابلاغ و پس از آن اولین عضو علی البدل پس از قرائت سوگند نامه به دیگر اعضا ملحق شده و اعضای شورای شهر مکلف هستند نسبت به برگزاری انتخابات درون سازمانی و انتخاب رییس جدید شورای شهر اقدام کنند.

ایرنا

print

پاسخی بگذارید