مدیرکل فرودگاه‌های مازندران خبرداد
تاریخ: ۱۲:۵۳ :: ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
سفر ۲۰۳ هزار و ۵۰۵ نفر از فرودگاه‌های مازندران

۲۰۳ هزار و ۵۰۵ نفر در ۶ ماهه اول امسال از فرودگاه‌های مازندران مسافرت کرده اند.

به گزارش اقتصاد گستر شمال ،وطن خواه مدیرکل فرودگاه‌های مازندران گفت: ۲۰۳ هزار و ۵۰۵ نفر در قالب ۱۹۹۰ سورتی پرواز در ۶ ماهه اول امسال از فرودگاه‌های مازندران مسافرت کرده اند.

او افزود:۱۷۷۸۴۴ مسافر در قالب ۱۶۵۰ سورتی پرواز از فرودگاه شهدای ساری، تعداد ۱۳۱۲۸ نفر مسافر در قالب ۱۵۶ پرواز از فرودگاه شهدای نوشهر و تعداد ۱۲۵۳۳ نفر در قالب ۱۸۴ پرواز از فرودگاه شهدای رامسر اعزام و پذیرش شده اند.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران به آمار پرواز‌های حج و ویژه اربعین اشاره کرد و گفت: امسال ۴۶۰۰ زائر بیت الله الحرام در قالب ۳۸ پرواز رفت و برگشت از طریق فرودگاه بین المللی شهدای ساری به سرزمین وحی الهی مشرف شده اند که بر اساس این آمار فرودگاه شهدای ساری در رتبه پنجم کشورقرار می‌گیرد.

وطن خواه با اشاره به عملیات پروازی ویژه اربعین، افزود: امسال با پیگیری‌های گسترده و اقدامات و تسهیلات فرودگاهی انجام گرفته، فرودگاه بین المللی شهدای ساری میزبان بیش از ۴۵۰۰ زائر حرم آقا اباعبدالله الحسین (ع) بود که در قالب ۴۴ پرواز رفت و برگشت از فرودگاه‌های شهدای ساری و رامسر به عتبات عالیات مشرف شده اند.

مدیرکل فرودگاه‌های استان رتبه فرودگاه شهدای ساری را به جهت تعداد پرواز‌ها، رتبه چهارم کشور در بین فرودگاه‌های کشور اعلام کرد.

در حال حاضر نیز دو پرواز هفتگی در مسیر ساری – نجف و بالعکس در راستای سفر‌های زیارتی مردم عزیز و شریف استان در فرودگاه بین المللی شهدای ساری دایر می‌باشد.

print

پاسخی بگذارید