تاریخ: ۲۰:۵۰ :: ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
سپیدرود رشت مالک جدید را شناخت

 مالکیت باشگاه سپیدرود رشت به کیومرث بیات رئیس هیات شطرنج استان گیلان سپرده شد.

سرویس ورزشی اقتصاد شمال ،مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان عصر دوشنبه در این خصوص  اظهار داشت: با نظر و موافقت علی کریمی و اداره کل ورزش گیلان، مالکیت باشگاه سپیدرود به کیومرث بیات رئیس هیات شطرنج استان سپرده شد.
سعید علیپور افزود: با توجه به توافق های انجام شده و انتقال باشگاه به فرد جدید، او از هم اینک عهده دار وضعیت تیم فوتبال سپیدرود است و می تواند برای جذب کادر فنی جدید و همچنین بازیکنان مورد نیاز اقدام کند.
وی ادامه داد: امیدواریم که این انتقال در نهایت به نفع باشگاه سپیدرود رشت تمام شود و این تیم پرطرفدار و قدیمی استان در ادامه رقابت های لیگ برتر نتایج خوبی کسب و سهمیه خود در این لیگ را حفظ کند.
علی کریمی که مالکیت باشگاه سپیدرود رشت و سرمربی گری این تیم را بر عهده داشته، کمتر از ۱۰ روز پیش در نامه ای به هیأت فوتبال گیلان، اعلام کرد که قصد واگذاری امتیاز این باشگاه و جدایی از هدایت این تیم را دارد و پس از آن، تمامی امور سپیدرود را توسط وکیل خود به اداره ورزش و جوانان استان سپرد.
سپیدرود رشت جمعه گذشته از هفته بیستم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور، میزبان استقلال خوزستان بود که در نهایت با نتیجه دو بر یک متحمل یک شکست خانگی دیگر شد و هم اینک با ۱۲ امتیاز ، در جایگاه پانزدهم جدول ۱۶ تیمی لیگ قرار دارد.
ایرنا
print

پاسخی بگذارید