تاریخ: ۲۳:۲۱ :: ۱۳۹۷/۱۲/۲۰

محمد رهبری شمشیرباز گیلانی به همراه تیم ملی موفق به کسب مدال نقره مسابقات جام جهانی شد.

سرویس ورزشی اقتصاد شمال مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان اظهار داشت: در جریان مسابقات جام جهانی شمشیربازی و در اسلحه سابر که در ایتالیا جریان داشت، محمد رهبری ورزشکار شایسته گیلانی به همراه سایر ملی پوشان درخشیدند و موفق به کسب مدال نقره شدند.
سعید علیپور افزود: این ورزشکار و شمشیرباز شایسته گیلان در جریان این مسابقات به همراه تیم ملی شمشیربازی ایران در اسلحه سابر ابتدا برابر تیم قدرتند اسپانیا قرار گرفتند که این حریف خود را با نتیجه ۴۵ بر ۱۶ شکست داد.
وی ادامه داد: رهبری در دیدار دوم به همراه تیم ملی شمشیربازی به مصاف تیم کانادا رفت که این حریفش را نیز سرانجام با نتیجه ۴۵ بر ۲۷ شکست داده و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.
وی بیان کرد: در این مرحله نیز تیم شمشیربازی اسلحه سابر ایران که محمد رهبری را در ترکیب خود داشت به مصاف مجارستان که از قهرمانان المپیک و جهان بهره می برد قرار گرفت و سرانجام در این دیدار با نتیجه ۴۵ بر ۳۷ این حریف قدرتمند خود را مغلوب کرد تا به نیمه نهایی برسد.
محمد رهبری ورزشکار شایسته گیلانی به همراه علی پاکدامن، مجتبی عابدینی و محمد فتوحی و با هدایت پیمان فخری در نیمه نهایی مسابقات جام جهانی به مصاف تیم ایتالیا میزبان این دوره از مسابقات رفتند که با انجام یک بازی بسیار خوب با نتیجه ۴۵ بر ۴۳ موفق شدند میزبان را شکست داده و راهی فینال شوند.
تیم ایران در دیدار پایانی با نتیجه ۴۵ بر ۲۸ مقابل کره‌جنوبی قهرمان چندین دوره المپیک و جهان شکست خورد و صاحب مدال ارزشمند نقره جام حهانی شد.
محمد رهبری یکی از امیدهای استان گیلان برای حضور در مسابقات المپیک ۲۰۲۰ ژاپن است.

ایرنا

print

پاسخی بگذارید