تاریخ: ۲۲:۵۹ :: ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
شهرداری گنبد و ورامین صاحب دومین پیروزی در لیگ برتر والیبال نشسته شدند

دومین روز مسابقات گروه الف لیگ برتر والیبال نشسته کشور در شهرستان گنبدکاووس واقع در شرق استان گلستان با کسب دومین پیروزی توسط تیم‌های شهرداری گنبد و شهرداری ورامین همراه بود.

 تیم‌های شهرداری گنبدکاووس و ورامین که دیروز سه‌شنبه در روز نخست این مسابقات موفق شده بودند به ترتیب بر پالایش نفت آبادان و شهرداری ارومیه پیروز شوند در بازی‌های امروز نیز با نتایج مشابه سه بر صفر برابر حریفان به پیروزی رسیدند.

در بازی نخست امروز که بین شهرداری گنبدکاووس و شهرداری ارومیه برگزار شد، میزبان موفق شد در گیم اول با نتیجه ۲۵ بر ۱۴، در گیم دوم با نتیجه نزدیک ۲۸ بر ۲۶ و در وقت سوم این دیدار نیز با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ برابر حریف خود به پیروزی برسد.

در رقابت دوم امروز نیز که بین دو تیم شهرداری ورامین و پالایش نفت آبادان برگزار شد، شهرداری ورامین در وقت اول با نتیجه ۲۵ بر ۱۵، در وقت دوم با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ و در گیم سوم نیز با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ تیم آبادان را شکست داد.

سرمربی تیم شهرداری ورامین پس از پایان بازی به خبرنگار ایرنا گفت: تیم آبادان متشکل از بازیکنان قدیمی و با تجربه والیبال نشسته است که در توپ گیری مهارت دارند.

فرید صائبی افزود: در مواقعی از بازی تجربه بالا و جنگندگی بازیکنان تیم آبادان ما را به زحمت انداخت ولی از آنجایی که تیم شهرداری ورامین نیز از حضور بازیکنان قوی و عضو تیم ملی بهره می‌برد، توانستیم با تجربه بازیکنان پیروز میدان شویم.

وی در خصوص بازی حساس فردا مقابل شهرداری گنبدکاووس خاطرنشان کرد: از آنجایی که تیم میزبان ریشه دار و متشکل از بازیکنان مستعد و صاحب نام است، بازی سختی پیش رو داریم با این حال تلاش می‌کنیم به پیروزی برسیم.

مطابق برنامه اعلامی در روز سوم و پایانی مسابقات گروه الف لیگ برتر والیبال نشسته مردان کشور و با توافق تیم‌ها ساعت ۱۰:۳۰ فردا پنجشنبه ابتدا ۲ تیم شهرداری گنبدکاووس و شهرداری ورامین برای مشخص شدن صدرنشین این گروه با هم رقابت می‌کنند و پس از آن ۲ تیم بدون امتیاز شهرداری ارومیه و پالایش نفت آبادان به مصاف یکدیگر می‌روند.

فصل جدید مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته مردان ایران به سبب شیوع بیماری کرونا، امسال به صورت متمرکز در ۲ گروه سه و چهار تیمی به میزبانی اصفهان و گنبدکاووس، با رعایت شیوه‌نامه بهداشتی و بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

print

پاسخی بگذارید