تاریخ: ۱۸:۲۴ :: ۱۳۹۸/۱۰/۰۵

مدیرکل گمرک آستارا به آمار ۹ ماهه واردات ریلی این گمرک اشاره کرد و گفت :واردات ریلی این گمرک در۹ ماهه نخست امسال به ۲هزارو ۷۲۷واگن و ۱۷۱هزار و۱۸تناژ کالا با تعداد ۸ هزار و ۱۹۵کامیون بوده که ارزش آن به ۵۲میلیون و ۷۶۲هزارو ۹۴۲دلار رسیده است .

به گزارش اقتصاد شمال ،رسول امیدی در گفتگو با اقتصاد شمالبه بیان آمار ۹  ماهه صادرات ریلی گمرک آستارا پرداخت و  افزود: در این مدت۶۸هزار و ۷۸۵تناژ  کالا در قالب۱۱۶۶واگن  از طریق ریلی و با تعداد ۳ هزار و ۴۹۵ کامیون از گمرک آستارا صادر شدکه ارزش آن به ۱۲ میلیون و ۵۴۵هزارو ۹۵۴دلار رسیده است.
وی از کشورهای روسیه،گرجستان،اکراین و قزاقستان به عنوان مقاصد صادراتی این کالاها نام بردو اظهارداشت: کاشی و سرامیک ، سیمان و کلینکر(ماده اولیه سیمان) از  عمده کالاهای صادره شده و چوب و تخته، غلات و  ام دی اف نیز از عمده اقلام وارداتی از کشور روسیه و آذربایجان هستند .
مدیرکل گمرک آستارا به  آمار ۹ ماهه ترانزیت ریلی این گمرک اشاره و  خاطر نشان کرد:ترانزیت ریلی این گمرک در این مدت  به ۵۳۹ واگن و ۱۸هزار و۷۲۲ تناژ کالا و تعداد۱۰۷۸ کامیون به ارزش۷۵میلیون و ۳۷۵ هزارو۳۴۰ دلار رسیده است .

print

پاسخی بگذارید