گروه: اقتصادی
تاریخ: ۲۰:۴۲ :: ۱۳۹۸/۰۳/۲۵

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان تعطیلی یا کندی اجرای برخی طرح های راهسازی در تالش را ناشی از کمبود قیر دانست و نسبت به تامین آن و از سرگیری عملیات عمرانی قول مساعد داد.

محمدرضا نازک کار در بازدید از طرح‌های راهسازی راکد این شهرستان افزود: با وجود کمبود امکانات و بودجه، طی سال گذشته چند دستگاه و تجهیزات سنگین به مجموعه راهداری استان اضافه شده است.

وی ادامه داد: با وجود وسیع بودن حوزه راهداری تالش، دیواره حفاظتی جاده‌های اسالم، پی سرا، ریک و محدوده ناو اسالم از طرح‌های انجام شده راهداری در این شهرستان است.

فرماندار تالش نیز در این بازدیدها گفت: متأسفانه کارخانجات آسفالت این شهرستان فعال نیستند و با توجه به مشکل آسفالت راه‌ها، این کارخانه‌ها باید طرح‌های راهسازی را در اولویت خود بدانند.

سید عیسی مهدوی بررسی مشکلات کارخانجات آسفالت، انجام روکش آسفالت جاده‌های اسالم به خلخال، روستاهای ییلاقی آقاولر و مریان، تعیین تکلیف پایانه مسافربری و بررسی درخواست انجمن صنفی رانندگان حمل کالا در خصوص واگذاری زمین برای احداث پایانه بار تالش را خواستار شد.

او ادامه داد: راه‌ها به عنوان زیرساخت توسعه و عمران از اهمیت زیادی برخوردار هستند و مردم وفادار و همیشه در صحنه تالش باید از راه‌های اصلی، فرعی و روستایی مناسبی برخوردار باشند.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در بخش‌های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.

print

پاسخی بگذارید