استاندار مازندران

در ششمین روز از دهه مبارک فجر، فاز اول سیلوی فلزی 21 هزارتنی روستای قره تپه شهرستان بهشهر افتتاح شد.

به گزارش  اقتصاد شمال به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران ، احمد حسین زادگان در این مراسم با گرامی داشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با اشاره به تحریم های ظالمانه و ترکیبی دشمنان انقلاب، یادآور شد: تلاشگران و فعالان عرصه تولید و اشتغال، مجاهدان واقعی مبارزه با این تحریم ها و وطن پرستان قابل تقدیرند.

استاندار مازندران با بیان این که پس از پیروزی انقلاب اسلامی طی چهار دهه، اعتبارات بسیار قابل توجهی در بخش های مختلف هزینه شده است، افزود: شاید اگر جهت گیری های اشتغال و اهلیت سرمایه گذاران و کارآفرینان در این سال ها مورد توجه قرار می گرفت امروز در این حوزه بسیار جلوتر گام برمی داشتیم.

حسین زادگان با اشاره به این که یک فعال اقتصادی و سرمایه گذار واقعی قطعا کار را در حوزه های مختلف صنعتی، تولید، گردشگری و … به نتیجه می رساند، اظهار داشت: باید به بخش خصوصی خود اعتماد کنیم و با تسهیل گری و برداشتن موانع تولید و صاردات از پیش روی این عزیزان، از فعالیت موثر اقتصادی و تولیدی آنان حمایت نماییم.

مقام عالی دولت در مازندران با تاکید بر این که بسترهای سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران، فعالان و کارآفرین واقعی فراهم شود، ادامه داد: در حوزه های بین الملل، نیز باید کارگشایی شود و زمینه های ارتباط منطقی با بازارهای خارج از سوی فعالان اقتصادی فراهم گردد.

وی با بیان این که هیچ کشوری با ساختار و سیستم کاملا دولتی به توسعه دست نمی یابد، گفت: برای سرمایه گذاران واقعی، مشوق ها و اقدامات انگیزه بخش صورت گیرد.

استاندار مازندران، با اشاره به این که زمینه را برای تقویت سرمایه گذاری و ورود بیش از پیش سرمایه گذاران دارای اهلیت باید فراهم کنیم، عنوان کرد: کشاورزی یک فرصت بزرگ برای حل مشکلات استان است و باید با روش های نوین این بخش را اعتلا ببخشیم و صنعت معدن نیز یک ظرفیت است و در حال کار بر روی این مزیت هستیم و ضرورت دارد ظرفیت ها و مزیت های استان در همه بخش ها شناسایی شود.

گفتنی است، با حضور استاندار مازندران، نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی، فرماندار بهشهر، مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ و برخی مسئولین استانی و شهرستانی، در ششمین روز از دهه مبارک فجر، فاز اول سیلوی فلزی 21 هزارتنی روستای قره تپه شهرستان بهشهر افتتاح شد.

print

پاسخی بگذارید