تاریخ: ۲۲:۱۳ :: ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
عامل انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی در بهشهر دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهراز شناسایی و دستگیری عامل انتشار تصاویر شخصی فردی در فضای مجازی، خبر داد .

به گزارش اقتصاد گستر شمال،به گزارش ایرنا از روابط عمومی فرماندهی انتظامی مازندران افزود: در پی اعلام شکایت خانمی مبنی بر انتشار تصاویر شخصی وی در فضای مجازی اینستاگرام ، مراتب در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

سرهنگ عنایتی گنجی ادامه داد: با اقدامات فنی و تحقیقات تخصصی صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس فتا، فردی که با ایجاد صفحه در شبکه اجتماعی اینستاگرام ، اقدام به انتشار تصاویر خصوصی شاکی کرده بود را شناسایی کردند.

وی تصریح کرد: متهم که ضمن انتشار تصاویر خصوصی شاکی موجب هتک حیثیت وی نیز شده بود با هماهنگی قضایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد .

وی ادامه داد: فرد متخلف که انگیزه خود را انتقام جویی ناشی از اختلافات شخصی با شاکی عنوان کرده بود، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ عنایتی گنجی خاطر نشان کرد: با رعایت حریم های خصوصی در فضای مجازی و خودداری از انتشار تصاویر شخصی به عناوین مختلف در شبکه های اجتماعی، می توان از بروز موارد مشابه و سوء استفاده کاربران متخلف جلوگیری کرد.

دستگیر قاتل فراری پس از پنج سال در نوشهر

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از دستگیری قاتل فراری و تحت تعقیب، پس از پنج سال خبر داد.

سرهنگ اکبر درویشی در خصوص جزئیات پرونده گفت: در پی وقوع قتل در یکی از روستاهای شهرستان نوشهر در سال ۹۷ و متواری شدن قاتل، تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی دستگیری متهم را در دستور کار قرار داد.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از پنج سال اقدام اطلاعاتی موفق به شناسایی محل اختفاء متهم در یکی از شهرستان های شرق استان شدند.

سرهنگ درویشی اظهارداشت: ماموران پس از هماهنگی با مراجع قضائی در یک عملیات ضربتی متهم را دستگیر و یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز از وی کشف کردند.

فرمانده انتظامی نوشهر با بیان اینکه متهم دارای چندین فقره تیراندازی علیه اشخاص نیز دارد برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شده است، گفت: قاتل انگیزه خود از قتل را اختلاف شخصی با مقتول عنوان کرد.

print

پاسخی بگذارید