تاریخ: ۲۲:۴۳ :: ۱۳۹۷/۱۲/۰۸

محمد رضا مهدوی می‌گوید امیدوار است با برد تیمش برابر استقلال خوزستان، نظر علی کریمی برگردد و دوباره هدایت این تیم را بر عهده بگیرد.

سرویس ورزشی اقتصاد شمال، محمدرضا مهدوی کاپیتان تیم سپیدرود رشت در گفت‌وگو با ایسنا درباره شرایط تیم بعد از استعفای علی کریمی گفت: طی تصمیمی که آقای الماس‌خانه رئیس هیأت فوتبال استان گرفتند، آقای سهیل حق‌شناس که دستیار آقای کریمی بودند، فعلاً تمرینانت تیم را برعهده گرفتند. فقط دیروز بود که به اصرار هواداران، مجبور شدم به همراه محمد غلامی تیم را تمرین بدهم اما تمرین تیم با هماهنگی علی کریمی و مدیرعامل باشگاه انجام شد و ما سرخود تمرین نکردیم.

او ادامه داد: علی کریمی در این مدت تمام تلاش خود را انجام داد اما نتوانست نتیجه لازم را کسب کند و این باعث شد تا از سمت خود استعفا دهد. از اینجای کار به بعد تصمیم‌گیرنده هیأت فوتبال استان است و ما دیگر در این مساله دیگر هیچ دخالتی نداریم. بازیکن وقتی در باشگاه قرارداد دارد باید سر تمرین بیاید و بازی خودش را انجام دهد.

مهدوی درباره جدایی پیام صادقیان و حامد محمودی که گفته می‌شد به دلیل وجود بندی در قراردادشان، می‌توانستند یک‌طرفه فسخ کنند، گفت: من از شرایط قرارداد آن‌ها با خبر نیستم و احتمالاً این مساله در قراردادشان بوده که از تیم جدا شدند.

کاپیتان تیم سپیدرود رشت افزود: همه دوست دارند که علی کریمی به سپیدرود رشت بازگردد. بازیکنان تیم تمام تلاش خود را انجام می‌دهند تا بازی آینده برابر استقلال خوزستان را با پیروزی پشت‌سر بگذارند تا آقای کریمی نظرش عوض شود و دوباره سپیدرود رشت برگردد. از وقتی او از تیم رفته، همه بازیکنان ناامید شدند. من به شخصه امیدوارم و دوست دارم که علی کریمی به سپیدرود رشت برگردد. فوتبال رشت با رفتن علی کریمی از سپیدرود ضرر می‌کند.

ایسنا

print

پاسخی بگذارید