تاریخ: ۱۱:۰۷ :: ۱۳۹۶/۱۱/۱۷
فرماندار بهشهر : حمایت از تولید داخلی مهم ترین اولویت دولت است

فرماندار بهشهر در ششمین روز از دهه فجر با تاکید بر حمایت داخلی از پنج طرح بازدید و از آنان بهره برداری کرد.

هادی خنجری در بازدید از کارگاه تولید لنت ترمز استفاده از تسهیلات اشتغالزایی را امری مفید در رونق بخش تولید دانست و گفت: همکاری لازم برای استفاده از تسهیلات کم بهره  انجام خواهد شد.

وی در بازدید از گلخانه پرورش لیمو ترش تولیدات بخش کشاورزی را مهم ارزیابی کردو افزود: مازندران و بهشهر در زمینه بخش کشاورزی ظرفیت های خوبی را دارند که باید از آن استفاده کرد.

فرماندار بهشهر همچنین در مراسم  بهره برداری از طرح مرغ گوشتی مازندران را از  استانهای فعال در تولید گوشت مرغ عنوان کردو بیان داشت: حمایت از بخش خصوصی در زمینه فعالیت این بخش می تواند بازار مرغ را در شهرستان تنظیم و منشاء برکت باشد.

گفتنی است در ششمین روز از دهه فجر گلخانه پرورش لیمو ترش با اعتبار ۱۰میلیارد ریال که بخشی از آن  از سوی  صندوق توسعه ملی  تامین شده بود با مساحت سه هزار مترمربع در روستای زینوند در بخش کشاورزی  ، کارگاه تولید لنت ترمز با ۵۰ میلیون تومان تسهیلات خود اشتغالی  توسط صندوق کار آفرینی امید، طرح مرغداری گوشتی  ۲۰ هزار قطعه ای با هزینه یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان با همکاری بانک تجارت به عنوان بانک عامل توسط علی فیروزی   و مهد کودک به همراه  کارگاه تولید جوراب از سوی اداره بهزیستی از پروژه های بهره برداری شده در این روز بودند.

print

برچسب ها:

پاسخی بگذارید